Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6798
Название: Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україн
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Окландер, М. Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україні / М. Окландер // Економіст. - 2015. - № 12. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_12_4
Краткий осмотр (реферат): На сучасному етапі реформування системи вищої освіти повинні бути враховані дві домінанти: по-перше, компетентність випускника ВНЗ повинна відповідати потребам ринку праці, по-друге, система має бути адаптована до умов дефіциту державного бюджетного фінансування. Це вимагає перегляду систему поділу ВНЗ на економічні та технічні, яка є морально застарілою та гальмує процеси створення нової, сучасної вищої освіти України.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_12_4
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6798
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2015_12_4.pdfЦентралізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україні695.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.