Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-5 из 5.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Соціально-відповідальний маркетингОкландер, Михайло Анатолійович; Дунаєва, Н. В.; Oklander, Mykhailo; Dunaeva, N. V.; Окландер, Михаил Анатольевич; Дунаева, Н.В.
2014Управління поведінкою споживача у роздрібній торговліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2014Психографічні моделі поведінки споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo
2015Концентрація вищих навчальних закладів як спосіб покращення якості надання послуг вищої освіти(на прикладі спеціальності "Маркетинг")Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна;; Юрасова, Олена Сергіївна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна;; Юрасова, Елена Сергеевна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna; Yurasova, Olena
2017Кількісні методи оцінювання логістичних ризиківОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкін, Дмитро Сергійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Oklander, Mykhailo; Yashkin, Dmytro