Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4775
Название: Інноваційний маркетинг: теорія й практика застосування
Авторы: Продіус, О. І.
Іваницька, К. С.
Дата публикации: Май-2010
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Іваницька, К. С. Інноваційний маркетинг: теорія й практика застосування / К. С. Іваницька ; наук. керівник О. І. Продіус // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 45-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса: ОНПУ, 2010. - С. 298-299.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_45/6-26.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4775
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 45-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-26.pdf111.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.