Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4802
Название: Розробка маркетингової стратегії просування продукції підприємства в умовах ЗЕД
Авторы: Акименко, Н. В.
Торубара, О. О.
Дата публикации: Май-2010
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Торубара, О. О. Розробка маркетингової стратегії просування продукції підприємства в умовах ЗЕД / О. О. Торубара ; наук. керівник Н. В. Акименко // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 45-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2010. - С. 321.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_45/6-47.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4802
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 45-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Тези доповідей 45-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-47.pdf115.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.