Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6815
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorOklander, Mykhailo-
dc.contributor.authorГубарєва, Юлія Андріївна-
dc.contributor.authorHubarieva, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-01-15T13:33:15Z-
dc.date.available2018-01-15T13:33:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОкландер, М. Нейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст. – 2014. – № 11. – С. 59–62.uk
dc.identifier.issn1810-3944-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_11_18-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6815-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.en
dc.description.abstractThe article defines the essence of neuromarketing, the specificity of which is the use of psychotherapy research of the brain to influence consumer behaviour. The following parts of neuromarketing are defined: market research to determine the reactions of the brain; scent marketing; audiomarketing; psychology of colour. It is systematized the progressive world experience for Ukrainian enterprises.en
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Пошук-Інвестen
dc.titleНейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживачаen
dc.title.alternativeNeuromarketing – theory and practice of influence over consumer’s subconsciousnessen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.journalЕкономістen
opu.citation.firstpage59en
opu.citation.lastpage62en
opu.citation.issue№ 11en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2014_11_18.pdfНейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживача431.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.