Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6815
Название: Нейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживача
Другие названия: Neuromarketing – theory and practice of influence over consumer’s subconsciousness
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Oklander, Mykhailo
Губарєва, Юлія Андріївна
Hubarieva, Yuliia
Дата публикации: 2014
Издательство: Київ: Пошук-Інвест
Библиографическое описание: Окландер, М. Нейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст. – 2014. – № 11. – С. 59–62.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.
The article defines the essence of neuromarketing, the specificity of which is the use of psychotherapy research of the brain to influence consumer behaviour. The following parts of neuromarketing are defined: market research to determine the reactions of the brain; scent marketing; audiomarketing; psychology of colour. It is systematized the progressive world experience for Ukrainian enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_11_18
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6815
ISSN: 1810-3944
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2014_11_18.pdfНейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживача431.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.