Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6822
Название: Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Дата публикации: 2012
Издательство: Київ: Вид-во КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
Библиографическое описание: Окландер, М. Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_12
Краткий осмотр (реферат): В умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якогоможна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної сертифікації діє у національних професійних асоціаціях світу. Це світовий досвід.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_12
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6822
ISSN: 1606-3732
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mvu_2012_2_12.pdfФахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету181.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.