Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8079
Название: Сегментування онлайн спільнот
Другие названия: Segmenting online communities .
Авторы: Окландер, М. А.
Окландер, Т. О.
Oklander, М. А.
Oklander, Т. О.
Ключевые слова: маркетинг
сегментування
онлайн спільноти
соціальні мережі
персоніфікація
marketing
segmentation
online communities
social networks
personification
Дата публикации: 2017
Издательство: Odessa National Polytechnic University
Библиографическое описание: Окландер, М. А. Сегментування онлайн спільнот / М. А. Окландер, Т. О. Окландер // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odessa polytechnic university. - 2017. - № 2 (2). - С. 39-46.
Краткий осмотр (реферат): У статті зазначено, що умови цифрової економіки спричинили зниження ефективності традиційних маркетингових інструментів. Втрачає значення традиційних підходів до сегментування ринків збуту. Визначено, що онл айн спільноти в соціальних мережах найчастіше формуються за ознакою культурні чинники. Досліджено тренди цифрового м аркетингу для виявлення ти пів онлайн спільнот на основі врахування відмінностей сегментування в онлайн і офлайн середовищах. Запропоновано розрізняти лояльні спільноти, спільноти опоненти, потенційно лояльні спільноти, складн і спільноти. Виявлено, що ефективний раціональний і емоці йно - психологічний вплив на цільові онлайн спільноти для формування бажання купити товар можливий при правильному виборі об'єкта і предмета маркетингових комунікацій, н осія, місця і часу впливу. Рекомендовано для оцінки правильності вибору маркетингових ком унікацій розраховувати коефіцієнт пертинентності.
The article points out that the conditions of the digi tal economy have led to a decrease in the effectiveness of traditional marketing tools. The traditional approaches to market segmentation are losing importance. It is dete rmined that online communities in social networks are most often formed on the basis of cultural factors. Trends of digital marketing are investigated to identify types of online communities based on differences in segmentation in online and offline spaces. It is suggested to distinguish loyal communities, communities of opponents, potenti ally loyal communities, complex communities. It was found that an effective rational and emotional - psychological impact on target online communities for the formation of the desire to buy goods is possible with the correct choice of the object and subject of marketing communications, carrier, place and time of impact. Recommended to evaluate the correctness of the choice of marketing communications to calculate the coefficien t of perpetuation.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://economics.opu.ua/ejopu/2017/No2/39.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8079
ISSN: 2521-103X (Print)
2521-6384 (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Економічний журнал, № 2 (2), 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
39.pdf474.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.