Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8253
Название: Гендерна стереотипізація рекламної комунікації
Другие названия: The gender stereotyping of advertising communication
Авторы: Кубко, Валентина Петрівна
Ключевые слова: гендер, гендерний образ, гендерні стереотипи, маскулін- ність, фемінність, гендерна асиметрія
gender, gender image, gender stereotypes, masculinity, femininity, gender asymmetry.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київ: ПП Вид-во "Гілея"
Библиографическое описание: Кубко, В. П. Гендерна стереотипізація рекламної комунікації / В. П. Кубко // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2014. – Вип. 81. – С.213-216.
Краткий осмотр (реферат): Аналізуються рекламні репрезентації гендерних образів, їх динаміка в системі ціннісних пріоритетів соціуму. Мета: дослідження особливостей змін гендерних образів як репрезентантів соціальної дійсності на різних етапах розвитку суспільства. Застосовано методи: системного аналізу, узагальнення та описовий. Висновки. Реклама може вважатися однією з найбільш агресивних гендерних “технологій”. Привілейована позиція реклами в дискурсі гендеру пов’язана з візуалізацією комунікаційного простору, зростанням значення невербальної складової у сучасних стратегіях масової комунікації. Представлені у рекламі образи, символічне значення яких адресує читача до ритуалів повсякденності, за своєю суттю є частиною контексту, у межах якого відбувається визначення й ідентифікація гендерної належності індивіда.
This paper analyzes the representation of gender advertising images and their dynamics in a system of value priorities of society. Objective: The purpose is to study the change characteristics of the gender images as representants of social reality at different stages of social development.Applied methods: the method of system analysis, synthesis and descriptive. Conclusions. Advertising can be considered to be one of the most aggressive of gender “technologies”. The privileged position in the advertising discourse is connected with the visualization of gender communication space, the growing of importance of non–verbal components in the modern mass communication strategies. The images which are presented in advertising, their symbolic meaning addresses the reader to the rituals of everyday life. The images on their own are part of the context within which the detection and identification of gender affiliation of the individual. happens
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8253
ISSN: 2076-1554
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_2014_81.pdf351.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.