Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8259
Название: Комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні
Другие названия: Communications Strategy development of tourism in Ukraine
Авторы: Кубко, Валентина Петрівна
Компанієць, Ірина
Компаниец, Ирина
Kompaniiets, Iryna
Кубко, Валентина Петровна
Kubko, Valentyna
Ключевые слова: комунікативна стратегія, туризм, PR, маркетингові комунікації.
communication strategy, tourism, PR, marketing communications
Дата публикации: 2016
Издательство: Київ: Вид-во "Гілея"
Библиографическое описание: Кубко, В. П. Комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні / В. П. Кубко, І. І. Компанієць // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 107. – С. 310–313.
Краткий осмотр (реферат): Аналізується комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні, її особливості та специфіка. Мета: дослідження особливостей комунікативної стратегії туристичного бізнесу та розгляд основних засобів комунікації. Застосовано методи: системного аналізу, узагальнення та описовий. Комунікативна стратегія в туристичному бізнесі повинна бути правильно організованою та продуманою. Комунікаційна політика повинна бути організована таким чином, щоб просування інформації про послуги було результативним. Не менш важливим є знаходження свого місця серед інших організацій. Це завдання PR, яке ставить на меті формування успішного образу компанії з урахуванням соціально–етичних норми
This paper analyzes the communication strategy of development of tourism in Ukraine, its characteristics and specificity. Objective: The purpose is to study the characteristics of tourist business communicative strategies and to consider the main means of communication. The used methods: the method of system analysis, synthesis and descriptive. Conclusions. Communicative strategy in the tourism business must be properly organized and considered in details. The communicative policy should be organized so that to effectively promote services. Equally important is to find the right place among other organizations. This is the main PR task aimed to form a successful image of a company, considering social and ethical standards.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8259
ISSN: 2076-1554
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_107 (4)_3.pdf263.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.