Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8439
Название: Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств
Авторы: Башинська, Ірина Олександрівна
Bashynska, Iryna
Башинская, Ирина Александровна
Ключевые слова: інноваційно-активні підприємства
машинобудування
модель інтегрованих маркетингових комунікацій
маркетингові комунікації
інтегровані маркетингові комунікації
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Башинська, І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств / І. О. Башинська // Екон. часоп. – ХХІ : наук. журн. – 2012. – № 11-12 (1). – С. 52-54.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто особливості функціонування інноваційно активних підприємств,що ведуть свою діяльність на промисловому ринку (на прикладі машинобудування). Проаналізовано декілька моделей формування інтегрованих маркетингових комунікацій та запропоновано власну, що враховує характерні особливості підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8439
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_08.pdf114.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.