Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9329
Название: Мок’юментарі як особливий жанр містифікацій у «театрі» життя: соціально-філософська рефлексія
Другие названия: MOCKUMENTARY AS A SPECIAL GENRE OF MYSTIFICATION IN THE “THEATER” OF LIFE: SOCIO-PHILOSOPHICAL REFLECTION
Авторы: Прокопович, Лада Валеріївна
Прокопович, Лада Валерьевна
Prokopovych, Lada
Ключевые слова: mockumentary, mystification, hoax, parody, cultural text, theatricality of being, social reality
мок’юментарі, містифікація, розіграш, пародія, культурний текст, театральність буття, соціальна реальність
Дата публикации: 2019
Издательство: Virtus
Библиографическое описание: Прокопович, Л. В. Мок’юментарі як особливий жанр містифікацій у «театрі» життя: соціально-філософська рефлексія / Л. В. Прокопович // Virtus: Scientific Journal – 2019. – № 36. – P. 39–42.
Краткий осмотр (реферат): The purpose of the study is to identify and comprehend the socio-philosophical foundations of the emergence and dissemination of mockumentary as a special genre in the “theater” of life. The research methodology is based on the use of a set of methods of sociocultural analysis in the framework of the concept of theatricality of socio-communicative manifestation of culture. The analysis of mockumentary, as a genre of cinema, which contributes to the exit of a cultural text beyond the limits of the text itself – into social reality, showed that it can also be considered as a special genre in the “theater” of life. This genre (along with advertising, scientific hoaxes, etc.) provides different interpretations of reality. This gives rise to a real eclecticism (or an eclectic reality), which forms a new drama in the “theater” of the life of modern society, with more complex sociocultural communications and relationships.
Мета дослідження – виявлення та осмислення соціально-філософських засад виникнення та поширення мок’юментарі як особливого жанру у «театрі» життя. Методологія дослідження базується на використанні комплексу методів соціокультурного аналізу в рамках концепції театральності соціокомунікативних проявів культури. Аналіз мок’юментарі, як жанру кіномистецтва, що сприяє виходу культурного тексту за межі власне тексту – у соціальну реальність, показав, що його можна розглядати й як особливий жанр у «театрі» життя. Цей жанр (наряду із рекламою, науковими містифікаціями тощо), надаючи різні варіанти інтерпретації дійсності, породжує реальнісну еклектику, яка, в свою чергу, формує нову драматургію у «театрі» життя сучасного суспільства, з більш складними соціокультурними комунікаціями і відносинами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9329
ISSN: 2410-4388 (Print)
2415-3133 (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. КФК



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.