Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9889
Название: Tourist consumption as a forward-looking basis for the development of intraregional trade in services
Другие названия: Туристське споживання як перспективна основа розвитку міжнародної торгівлі послугами
Авторы: Mamontenko, Nataliia
Мамонтенко, Наталія Сергіївна
Ключевые слова: tourism
international trade
services
development
consumption
туризм
міжнародна торгівля
послуги
розвиток
споживання
Дата публикации: 6-Авг-2018
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Mamontenko, N. S. (2018). Tourist consumption as a forward-looking basis for the development of intraregional trade in services. ECONOMICS: time realities, 4 (38), 42–48.
Mamontenko, N. S. Tourist consumption as a forward-looking basis for the development of intraregional trade in services / N. S. Mamontenko // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2018. – № 4 (38). – Р. 42–48.
Краткий осмотр (реферат): The article examined forward-looking opportunities for the development of international tourism, which covers a significant part of international trade and has higher growth rates than trade in goods. A close connection with other sectors, such as transport, insurance, banking and commercial, was discovered. Statistical information was analyzed, according to which budget revenue from tourism organizations are growing, although Ukraine is not attractive for foreign tourists. The importance of the international tourism for the country was shown through its functions and the main factors that negatively influence its development were presented. There were considered the main directions of activity of the World Tourism Organization and some indicators of its reports, on the basis of which the direction of development of international tourism in Ukraine was proposed.
У статті розглядалися перспективні можливості розвитку міжнародного туризму, який займає значну частину міжнародної торгівлі та має більш високі темпи росту ніж торгівля товарами. Був виявлений тісний зв'язок з іншими галузями, такими як транспортна, страхова, банківська та торгова. Проаналізовані статистичні дані, згідно яких бюджетні збори з туристичних організацій зростають, хоча Україна не є привабливою для іноземних туристів. Показана важливість ролі міжнародного туризму для країни через його функції та представлені головні фактори, які негативно впливають на його розвиток. Розглянуті основні напрямки діяльності Всесвітньої туристичної організації та деякі показники його звітів, на основі яких запропонований напрямок розвитку міжнародного туризму в Україні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No4/42.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9889
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(38), 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
42.pdf410.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора