Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9889
Название: | Tourist consumption as a forward-looking basis for the development of intraregional trade in services |
Другие названия: | Туристське споживання як перспективна основа розвитку міжнародної торгівлі послугами |
Авторы: | Mamontenko, Nataliia Мамонтенко, Наталія Сергіївна |
Ключевые слова: | tourism international trade services development consumption туризм міжнародна торгівля послуги розвиток споживання |
Дата публикации: | 6-Авг-2018 |
Издательство: | Одеський національний політехнічний університет |
Библиографическое описание: | Mamontenko, N. S. (2018). Tourist consumption as a forward-looking basis for the development of intraregional trade in services. ECONOMICS: time realities, 4 (38), 42–48. Mamontenko, N. S. Tourist consumption as a forward-looking basis for the development of intraregional trade in services / N. S. Mamontenko // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2018. – № 4 (38). – Р. 42–48. |
Краткий осмотр (реферат): | The article examined forward-looking opportunities for the
development of international tourism, which covers a significant
part of international trade and has higher growth rates than trade in
goods. A close connection with other sectors, such as transport,
insurance, banking and commercial, was discovered. Statistical
information was analyzed, according to which budget revenue from
tourism organizations are growing, although Ukraine is not
attractive for foreign tourists. The importance of the international
tourism for the country was shown through its functions and the
main factors that negatively influence its development were
presented. There were considered the main directions of activity of
the World Tourism Organization and some indicators of its reports,
on the basis of which the direction of development of international
tourism in Ukraine was proposed. У статті розглядалися перспективні можливості розвитку міжнародного туризму, який займає значну частину міжнародної торгівлі та має більш високі темпи росту ніж торгівля товарами. Був виявлений тісний зв'язок з іншими галузями, такими як транспортна, страхова, банківська та торгова. Проаналізовані статистичні дані, згідно яких бюджетні збори з туристичних організацій зростають, хоча Україна не є привабливою для іноземних туристів. Показана важливість ролі міжнародного туризму для країни через його функції та представлені головні фактори, які негативно впливають на його розвиток. Розглянуті основні напрямки діяльності Всесвітньої туристичної організації та деякі показники його звітів, на основі яких запропонований напрямок розвитку міжнародного туризму в Україні. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No4/42.pdf http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9889 |
ISSN: | 2226-2172 |
Располагается в коллекциях: | ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(38), 2018 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
42.pdf | 410.67 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора