Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9892
Название: Сучасні підходи до формування бізнес-стратегій підприємницьких структур
Другие названия: Modern approaches to the formation of business strategies of entrepreneurial structures
Авторы: Олейнікова, Олена Олексіївна
Oleinykova, Olena
Буцик, В. О.
Butsyk, V.
Ключевые слова: стратегічне управління
бізнес - стратегія
модель
аналітична система
підприємницька структура
strategic management
business strategy
model
analytical system
business structure
Дата публикации: 17-Авг-2018
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Олейникова, О. О. Сучасні підходи до формування бізнес-стратегій підприємницьких структур / О. О.Олейникова, В. О. Буцик // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2018. – № 4 (38). – С. 95–105.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сучасні підходи до процесу формування бізнес-стратегій вітчизняних бізнес-структур на базі наукових шкіл стратегічного управління та актуальних інструментів з метою забезпечення сталого розвитку бізнесу в умовах економічної нестабільності. Досліджено особливості сучасної концепції стратегічного управління вітчизняними бізнес-структурами на основі теоретичних засад та взаємодоповнюючих підситем, які повинні гарантувати позитивні результати діяльності у сучасних економічних умовах. Запропонована сучасна концепція стратегічного управління яка передбачає всебічне використання аналітичних систем та комплексу інструментів для формування бізнесстратегій з чітким розумінням цілей і структури організації із застосуванням сучасних програмних продуктів та технологій.
The article examines modern approaches to the process of forming business strategies of domestic business structures on the basis of scientific schools of strategic management and topical tools in order to ensure sustainable business development in conditions of economic instability. The features of the modern concept of strategic management by domestic business structures are investigated on the basis of theoretical bases and complementary subsystems, which should guarantee the positive results of activity in the modern economic conditions. The proposed modern concept of strategic management, which provides for the comprehensive use of analytical systems and a set of tools for the formation of business strategies with a clear understanding of the goals and structure of the organization with the use of modern software products and technologies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No4/97.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9892
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(38), 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
97.pdf441.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора