Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9984
Название: | Функціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи |
Авторы: | Корнещук, Вікторія Вікторівна Корнещук, Виктория Викторовна Korneshchuk, Victoriia |
Ключевые слова: | майбутній соціальний працівник магістр із соціальної роботи професійна підготовка магістерська підготовка інтегральна компетентність загальні компетентності спеціальні компетентності результати навчання. |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв |
Библиографическое описание: | Корнещук, В. Функціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи / В. Корнещук // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Педагог. науки : зб. наук. пр. – Миколаїв, 2019. – № 3 (66), вересень. – С. 120–126. |
Краткий осмотр (реферат): | В статті обґрунтовано доцільність застосування функціонально-компетентнісного підходу до про-
фесійної підготовки фахівців із соціальної роботи, який поєднує вимоги як до змісту цієї підготовки, так і
до здатностей майбутнього соціального працівника застосовувати набуті знання, вміння й навички під
час безпосереднього виконання професійних функцій. Виявлено співвідношення професійних функцій і ком-
петентностей (загальних і спеціальних) магістрів із соціальної роботи, визначених Стандартом вищої
освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота» для другого (магістерського) рівня вищої освіти. Про-
аналізовано можливість формування окремих компетентностей в процесі вивчення навчальної дисцип-
ліни «Професійна надійність персоналу соціономічної сфери», передбачену магістерською підготовкою
майбутніх соціальних працівників в ОНПУ. Запропоновано завдання щодо оцінювання відповідних компе-
тентностям результатів навчання в межах вивчення зазначеної навчальної дисципліни. В статье обоснована целесообразность применения функционально-компетентностного похода к профессиональной подготовке специалистов по социальной работе, который объединяет требования как к содержанию этой подготовки, так и к способностям будущого социального работника использо- вать приобретенные знания, умения, навыки для непосредственного выполнения профессиональных функций. Представлено соотношение между профессиональными функциями и компетентностями (общими и специальными) магистров социальной работы, определенными Стандартом высшего обра- зования по специальности 231 «Социальная работа» для второго (магистерского) уровня высшего обра- зования. Проанализирована возможность формирования отдельных компетентностей в процессе изу- чения дисциплины «Профессиональная надёжность персонала социономической сферы», предусмотрен- ной магистерской подготовкой будущих социальных работников в ОНПУ. Предложены задания для оцен- ки результатов обучения, соответствующих компетентностям, формируемым во время изучения дан- ной дисциплины. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9984 |
ISSN: | 2078-2128 |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. ПСР |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nvmdup_2019_3_22.pdf | 354.17 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.