Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9984
Название: Функціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи
Авторы: Корнещук, Вікторія Вікторівна
Корнещук, Виктория Викторовна
Korneshchuk, Victoriia
Ключевые слова: майбутній соціальний працівник
магістр із соціальної роботи
професійна підготовка
магістерська підготовка
інтегральна компетентність
загальні компетентності
спеціальні компетентності
результати навчання.
Дата публикации: 2019
Издательство: Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв
Библиографическое описание: Корнещук, В. Функціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи / В. Корнещук // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Педагог. науки : зб. наук. пр. – Миколаїв, 2019. – № 3 (66), вересень. – С. 120–126.
Краткий осмотр (реферат): В статті обґрунтовано доцільність застосування функціонально-компетентнісного підходу до про- фесійної підготовки фахівців із соціальної роботи, який поєднує вимоги як до змісту цієї підготовки, так і до здатностей майбутнього соціального працівника застосовувати набуті знання, вміння й навички під час безпосереднього виконання професійних функцій. Виявлено співвідношення професійних функцій і ком- петентностей (загальних і спеціальних) магістрів із соціальної роботи, визначених Стандартом вищої освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота» для другого (магістерського) рівня вищої освіти. Про- аналізовано можливість формування окремих компетентностей в процесі вивчення навчальної дисцип- ліни «Професійна надійність персоналу соціономічної сфери», передбачену магістерською підготовкою майбутніх соціальних працівників в ОНПУ. Запропоновано завдання щодо оцінювання відповідних компе- тентностям результатів навчання в межах вивчення зазначеної навчальної дисципліни.
В статье обоснована целесообразность применения функционально-компетентностного похода к профессиональной подготовке специалистов по социальной работе, который объединяет требования как к содержанию этой подготовки, так и к способностям будущого социального работника использо- вать приобретенные знания, умения, навыки для непосредственного выполнения профессиональных функций. Представлено соотношение между профессиональными функциями и компетентностями (общими и специальными) магистров социальной работы, определенными Стандартом высшего обра- зования по специальности 231 «Социальная работа» для второго (магистерского) уровня высшего обра- зования. Проанализирована возможность формирования отдельных компетентностей в процессе изу- чения дисциплины «Профессиональная надёжность персонала социономической сферы», предусмотрен- ной магистерской подготовкой будущих социальных работников в ОНПУ. Предложены задания для оцен- ки результатов обучения, соответствующих компетентностям, формируемым во время изучения дан- ной дисциплины.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9984
ISSN: 2078-2128
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПСР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nvmdup_2019_3_22.pdf354.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.