eONPUIR

Навчальний текст і навчальний дискурс: ключі до розуміння

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Баландіна, Надія Францівна
dc.contributor.author Баландина, Надежда Францевна
dc.contributor.author Balandina, Nadiya
dc.date.accessioned 2021-01-08T17:06:16Z
dc.date.available 2021-01-08T17:06:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Баландіна, Н. Ф. Навчальний текст і навчальний дискурс: ключі до розуміння / Н. Ф. Баландіна // Вісн. Київ. нац. лінгвіст. ун-ту. Серія : Філологія. – Київ, 2017. – Т. 20, № 2. – С. 92–97. ua
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11171
dc.description.abstract Стаття присвячена з’ясуванню природи навчального тексту і навчального дискурсу та установленню їхніх диференційних ознак. Доводиться, що розмежування цих понять є методологічно виправданим, оскільки навчальний текст є статичним утворенням із усталеною і завершеною формою, результатом діяльності, яка за певних умов спонукає до іншої діяльності – дискурсивної, що увиразнює динамічний характер освітнього процесу, який розгортається у просторі й часі. Логіка розгортання навчального дискурсу спочатку відбувається навколо константної текстової інформації (змістової і формальної), яка відповідно слугує підґрунтям для творчої інтерпретації тексту суб’єктами пізнання. У свою чергу, дискурсивна діяльність сприяє появі зустрічних (вторинних) текстів. en
dc.language.iso uk en
dc.subject навчальний текст en
dc.subject навчальний дискурс en
dc.title Навчальний текст і навчальний дискурс: ключі до розуміння en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності ua
opu.citation.firstpage 92 en
opu.citation.lastpage 97 en
opu.staff.id balandina.n.f@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию