Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Баландіна, Надія Францівна | |
dc.contributor.author | Баландина, Надежда Францевна | |
dc.contributor.author | Balandina, Nadiya | |
dc.date.accessioned | 2021-01-08T17:52:02Z | |
dc.date.available | 2021-01-08T17:52:02Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Баландіна, Н. Ф. Навчальний текст як засіб породження нових смислів / Н. Ф. Баландіна // Наук. часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагог. науки: реалії та перспективи. – 2017. – Вип. 58. – С. 14–19. | ua |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11175 | |
dc.description.abstract | Навчальний текст є важливим засобом формування мовленнєвих умінь і навичок, джерелом вивчення мовних одиниць і категорій, а також стимулом, що може мати безліч ситуативних реалізацій й інтерпретацій в навчальному процесі. Раціональне використання навчального тексту прямо залежить від належного добору цієї дидактичної одиниці, уміння сприймати й аналізувати подану в ній інформацію, синтезувати у формі цілісного знання, від засвоєного раніше до нового. Подані теоретичні міркування обґрунтовуються на прикладі підручника, який є авторською версією аналітично-дискурсивного підходу до навчального тексту як до засобу породження навчального дискурсу і нових смислів. Практична взаємодія навчального тексту і навчального дискурсу показана в межах роботи з фрагментами літературних щоденників і з залученням таких видів діяльності, як читання / слухання, говоріння і письмо. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | лінгводидактика | en |
dc.subject | навчальний текст, | en |
dc.subject | навчальний дискурс | en |
dc.subject | інтерпретація тексту | en |
dc.title | Навчальний текст як засіб породження нових смислів | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності | ua |
opu.staff.id | balandina.n.f@opu.ua | en |