eONPUIR

Навчальний текст як засіб породження нових смислів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Баландіна, Надія Францівна
dc.contributor.author Баландина, Надежда Францевна
dc.contributor.author Balandina, Nadiya
dc.date.accessioned 2021-01-08T17:52:02Z
dc.date.available 2021-01-08T17:52:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Баландіна, Н. Ф. Навчальний текст як засіб породження нових смислів / Н. Ф. Баландіна // Наук. часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагог. науки: реалії та перспективи. – 2017. – Вип. 58. – С. 14–19. ua
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11175
dc.description.abstract Навчальний текст є важливим засобом формування мовленнєвих умінь і навичок, джерелом вивчення мовних одиниць і категорій, а також стимулом, що може мати безліч ситуативних реалізацій й інтерпретацій в навчальному процесі. Раціональне використання навчального тексту прямо залежить від належного добору цієї дидактичної одиниці, уміння сприймати й аналізувати подану в ній інформацію, синтезувати у формі цілісного знання, від засвоєного раніше до нового. Подані теоретичні міркування обґрунтовуються на прикладі підручника, який є авторською версією аналітично-дискурсивного підходу до навчального тексту як до засобу породження навчального дискурсу і нових смислів. Практична взаємодія навчального тексту і навчального дискурсу показана в межах роботи з фрагментами літературних щоденників і з залученням таких видів діяльності, як читання / слухання, говоріння і письмо. en
dc.language.iso uk en
dc.subject лінгводидактика en
dc.subject навчальний текст, en
dc.subject навчальний дискурс en
dc.subject інтерпретація тексту en
dc.title Навчальний текст як засіб породження нових смислів en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності ua
opu.staff.id balandina.n.f@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию