eONPUIR

Том 5 № 1 (2021)

Том 5 № 1 (2021)

 

Последние добавления

  • Кудіна, Алевтина Володимирівна; Кудина, Алевтина Владимировна; Kudina, Alevtyna (ОНПУ, 2021)
    У статті розглянуто поняття бренд-менеджменту у напрямах: наукових основ, корпоративного бренд-менеджменту та процесу управління брендом (брендингу). Розкрито сутність цих понять та їх основні відмінності. Наведено ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Гайдаєнко, Микита Олександрович; Гайдаенко, Никита Александрович; Haidaienko, Mykyta (ОНПУ, 2021)
    Проведено дослідження щодо застосування маркетингового інструментарію в політичній сфері. Доведена його ефективність в електоральному процесі на місцевому рівні. Обґрунтовано принципи формування комунікаційної політики ...