Проведено маркетингове дослідження представників підприємств щодо бізнес-
моделей, за якими вони здійснюють підприємницьку діяльність та інструментів Інтернет-маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за ...
Бучинська, Олена Вікторівна; Бучинская, Елена Викторовна; Buchynska, Olena; Давліканова, Олена Борисівна; Давликанова, Елена Борисовна; Davlikanova, Elena; Лилик, Ірина Вікторівна; Лылык, Ирина Викторовна; Lylyk, Iryna; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana(ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА», 2021)
Наведено результати всеукраїнського дослідження щодо сприйняття населенням
реклами з сексистським контентом. Досліджено відмінність у ставленні чоловіків та жінок, людей різного віку та різного рівня освіти до дискримінаційної ...
В статті досліджено проблему використання закону про інтелектуальну власність у
паблік рілейшнз в Україні та інших країнах світу. Розглянуто вплив та можливості використання Закону України «Про авторське право і суміжні ...
У статті проаналізовано особливості бізнес-моделей та інструментів інтернет-
маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю 5P. Класифіковано
та визначено мету бізнес-моделей за моделлю 5P. Окреслено ...
У статті розглянуто поняття бренд-менеджменту у напрямах: наукових основ,
корпоративного бренд-менеджменту та процесу управління брендом (брендингу). Розкрито сутність цих понять та їх основні відмінності. Наведено ...
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Гайдаєнко, Микита Олександрович; Гайдаенко, Никита Александрович; Haidaienko, Mykyta(ОНПУ, 2021)
Проведено дослідження щодо застосування маркетингового інструментарію в
політичній сфері. Доведена його ефективність в електоральному процесі на місцевому рівні.
Обґрунтовано принципи формування комунікаційної політики ...