eONPUIR

Електронні навчальні засоби в україномовній підготовці Інокомунікантів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Коляда-Березовська, Тетяна Федорівна
dc.contributor.author Коляда-Березовская, Татьяна Фёдоровна
dc.contributor.author Koliada-Berezovska, Tetiana
dc.contributor.author Романова, Ольга Клавдіївна
dc.contributor.author Романова, Ольга Клавдиевна
dc.contributor.author Romanova, Olga
dc.date.accessioned 2021-08-31T08:23:01Z
dc.date.available 2021-08-31T08:23:01Z
dc.date.issued 2021-07
dc.identifier.citation Коляда-Березовська, Т. Ф. Електронні навчальні засоби в україномовній підготовці iнокомунікантів / Т. Ф. Коляда-Березовська, О. К. Романова // Мова : наук.-теорет. часоп. з мовознавства. – 2021. – № 35. – С. 215–221. uk
dc.identifier.issn 2307–4558
dc.identifier.issn 2414–9489
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11865
dc.description.abstract Мета статті — висвітлити ключові проблеми, пов’язані зі створенням у закладах вищої освіти України електронного освітнього середовища, яке б уможливило суттєве підвищення ефективності й якості навчання студентів з числа іноземних громадян. Предметом розгляду є інноваційні освітні технології, принципи та підходи, які дозволяють впроваджувати формат дистанційної освіти найбільш ефективно. Результати дослідження дають підстави стверджувати, що створення електронних навчальних засобів з української як іноземної – процес, який вимагає не тільки знань з мови й методики викладання, а ще й володіння комп’ютерними технологіями та елементами комп’ютерного дизайну, тобто взаємодії між фахівцями-лінгвістами та ІТ-спеціалістами щодо спільної розробки електронних навчальних посібників; підтверджують, що застосування когнітивно-кліаративного підходу в лінгводидактиці дозволяє підготовити необхідну методичну базу для роботи у сфері «e-learning» і тим самим забезпечити ефективне використання інноваційних освітніх технологій для україномовної підготовки інокомунікантів у режимі дистанційного навчання, враховуючи турбулентність сучасного світу. Висновки: подальше дослідження і розв’язання проблем, пов’язаних з проектуванням електронних дидактичних матеріалів для дистанційного формату навчання є одним з найактуальніших наукових напрямків, оскільки у вітчизняній системі освіти відсутня універсальна технологія розробки необхідних освітніх матеріалів для дистанційного навчання, в тому числі і відповідних стандартів. en
dc.description.abstract This article is purposed to highlight the key issues related to the electronic educational environment creation in the Ukrainian higher education institutions that would significantly improve the efficiency and quality of foreign students training. The considered subject refers to innovative educational technologies, principles and approaches that allow most effectively implementing the distance education format. The study results give grounds to assert that the creation of e-learning tools for Ukrainian as a second language teaching is a process that requires not only knowledge of language and teaching methods, but also does imply mastering of computer technology and computer design elements, i.e. interaction between linguists and IT specialists for the electronic textbooks joint development; clearly evidenced is that the application of cognitive-clearing approach in linguodidactics allows to prepare the necessary methodological basis for “e-learning” environment operation and thus ensure the effective use of innovative educational technologies for foreign speakers learning the Ukrainian as a second language through distance learning, given the modern world’s turbulence. Conclusions: further research in the field seeking solution of problems related to the electronic didactic materials for dis- tance learning development is one of the top priority relevant scientific areas, as the national education system today still is in need for an universal technology for distance learning necessary educational materials and teaching aids development, suffering inter alias, from the lack in relevant standards. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса : АСТРОПРИНТ en
dc.subject дистанційне навчання en
dc.subject лінгводидактика en
dc.subject електронне освітнє середовище en
dc.subject інноваційні освітні технології en
dc.subject когнітивно-кліаративний підхід en
dc.subject distance learning en
dc.subject linguodidactics en
dc.subject electronic educational environment en
dc.subject innovative educational technologies en
dc.subject cognitive-clearing approach. en
dc.title Електронні навчальні засоби в україномовній підготовці Інокомунікантів en
dc.title.alternative Electronic teaching aids in the ukrainian-language training of foreign speakers en
dc.type Article in Index Copernicus en
opu.kafedra Кафедра української та російської мов uk
opu.citation.journal Мова en
opu.citation.firstpage 215 en
opu.citation.lastpage 221 en
opu.citation.issue 35 en
opu.staff.id kolyada.berezovska@opu.ua en
opu.staff.id kafedra.kurya@gmail.com en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию