Коляда-Березовська, Тетяна Федорівна; Коляда-Березовская, Татьяна Фёдоровна; Kolyada-Berezovska, Tetiana(Madrid, Spain: International Science Group, 2022-04)
Викладено концептуальну позицію автора щодо спорідненості, симбіозу оригінально-авторської та перекладацької інтенсій; наголошено, що інтенсіональність предстає як смисл, породжений суб’єктивною інтенсією. Акцентовано ...
Романова, Ольга Клавдіївна; Романова, Ольга Клавдиевна; Romanova, Olga; Коляда-Березовська, Тетяна Федорівна; Коляда-Березовская, Татьяна Фёдоровна; Kolyada-Berezovska, Tetiana(Одеса: ДУ «Одеська Політехніка», 2022-03)
Навчання української мови як іноземної належать до актуальних, практично необхідних і важливих питань. Оволодіння українською мовою іноземними громадянами є нагальною потребою в умовах інтеграції України у світовий ...
Метою «Методичних вказівок» є формування впродовж 78 годин аудиторних занять у здобувачів (вхідний рівень володіння мовою – В1) вмінь та навичок читання за тематикою спеціальності 014.11 Фізична культура на І курсі навчання ...
Аналізуються характерні для української та китайської поезії архетип-концепти, які презентовані у творчості унікальних майстрів і символізують етнокультурну суголосність. У художньому тезаурусі поетів акцентуються ...
Фомина, Людмила Федоровна; Фоміна, Людмила Федорівна; Fomina, Ludmila(2021)
Книга Иова, одна из частей Ветхого Завета, содержит комплекс космических номинаций (Венера, Большая Медведица, Орион и Плеяды), представляющих интерес как древнейшие творения человеческого духа в контексте восприятия ночного ...
Романова, Ольга Клавдиевна; Романова, Ольга Клавдіївна; Romanova, Olga; Коляда-Березовская, Татьяна Фёдоровна; Коляда-Березовська, Тетяна Федорівна; Kolyada-Berezovska, Tetiana(Одеса : Астропринт, 2021-05-24)
Излагается проблема разработки и применения электронных средств обучения иностранных граждан в Украине в соответствии с государственным стандартом владения украинским языком как иностранным на всех уровнях высшего ...
Коляда-Березовська, Тетяна Федорівна; Коляда-Березовская, Татьяна Фёдоровна; Koliada-Berezovska, Tetiana; Романова, Ольга Клавдіївна; Романова, Ольга Клавдиевна; Romanova, Olga(Одеса : АСТРОПРИНТ, 2021-07)
Мета статті — висвітлити ключові проблеми, пов’язані зі створенням у закладах вищої освіти України електронного освітнього середовища, яке б уможливило суттєве підвищення ефективності й якості навчання студентів з числа ...
Коляда-Березовська, Тетяна Федорівна; Коляда-Березовская, Татьяна Фёдоровна; Koliada-Berezovska, Tetiana; Романова, Ольга Клавдіївна; Романова, Ольга Клавдиевна; Romanova, Olga(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2021-04)
In the sustainable development strategy context innovations are considered from the
linguodidactics standpoint as an inherent component of the education system modernization, with the innovation terminological and ...
Викладено позицію авторів щодо розв'язання проблеми формування 0,аналітичної компетенції в процесі підготовки документознавців, особливу увагу приділено таким поняттям, як алгоритм, конвергентність, дивергентність, ...
Йдеться про необхідність вдосконалення аналітичної підготовки
спеціалістів документно-інфомаційної сфери діяльності шляхом
впровадження у навчальний процес інноваційного інструментарію
вивчення, оцінювання й прогнозування ...
Излагается проблема выявления и описания преимуществ и недостатков применения информационных технологий, в том числе коммуникативных технологий постмодерна, которая имеет перспективу в плане
исследования особенностей их ...
Іванова, Олена Валентинівна; Иванова, Елена Валентиновна; Ivanova, Elena(ТНТУ, 2018-09)
У статті розглядається використання Інтернет-платформи Опііпе Тезі Расі на етапі контролю сформованості умінь і навичок іноземних студентів в процесі навчання студентів інженерних спеціальностей на початковому етапі навчання. ...
В статье рассматриваются формы использования информационно-коммуникационных технологий, представленные вэлектронном учебно-методическом комплексе, предназначенном для студентов старших курсов технических вузов, изучающих ...
Романова, Ольга Клавдиевна; Романова, Ольга Клавдіївна; Romanova, Olga(Одеса: OLEDAT ТЕС, 2018)
Історія дослідження складених найменувань пов’язана з іменами М. В. Ломоносова; Н. І. Греча; І. І. Срезневського; П. Ф. Фортунатова; О. О. Шахматова; Ш. Баллі; Л. В. Щерби. Вчення В. Виноградова про ці словосполучення як ...
Фоміна, Людмила Федорівна; Фомина, Людмила Федоровна; Fomina, Ludmila(2020-06)
У статті розглядаються назви Великої Ведмедиці, Оріона та зоряного скупчення Плеяди у восьми повних перекладах Біблії українською мовою XIX–XXI cт. Крім вступної частини та короткого огляду історії українських перекладів, ...
Учебное пособие дисциплине «Русский язык как иностранный» для практических аудиторных занятий и самостоятельной работы иностранных студентов ІІ курса нефилологических специальностей. Учебное пособие состоит из 11 тем: ...
Навчально-методичні матеріали з мовленнєвої практики для іноземних студентів ІІІ-ІV курсів загальнотехнічних та економічних спеціальностей розраховані на практичні аудиторні заняття та самостійну роботу здобувачів вищої ...
В Пособии представлены учебно-методические материалы по обучению иностранных студентов инженерных специальностей письменной речевой деятельности на заключительном этапе изучения русского языка.
Основная цель Пособия – ...
Учебное пособие по речевой практике по дисциплине "Язык обучения (русский)» предназначено для практических аудиторных занятий и самостоятельной работы иностранных студентов 3-4 курсов нефилологических специальностей. ...
Колікова, Тетяна Георгіївна; Коликова, Татьяна Георгиевна; Kolikova, Tatiana(онпу, 2020-08)
Статтю присвячено актуальній проблемі мультикультуралізму в навчанні іноземних мов, зокрема, у навчанні української мови як іноземної. Акцентується увага на тому, що в сучасному світі освіта набуває рис полікультурного ...