Наведено результати всеукраїнського дослідження щодо сприйняття населенням
реклами з сексистським контентом. Досліджено відмінність у ставленні чоловіків та жінок, людей різного віку та різного рівня освіти до дискримінаційної реклами за категоріями. Отримано декілька сегментів, які характеризуються дещо різним сприйняттям сексистської реклами, тим не менш, не виявлено жодної групи, яка б толерантно ставилася до всіх категорій дискримінаційної за ознакою статі реклами. Досліджено взаємозв’язок між
наявністю у споживачів гендерних стереотипів та толеруванням реклами з сексистським
контентом.
The aim of the article is to segment the population of Ukraine according to the perception of sexist advertising, as well as the relationship between the presence of gender stereotypes to tolerate
such advertising. The active public, in particular the Ukrainian Marketing Association and gender
organizations, has brought the advertising market in Ukraine closer to world standards, and the issue
of public perception of advertising that contains various manifestations of sexism is still relevant.