eONPUIR

Формування регіональної системи програмування та стратегічного управління маркетинговими процесами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Захарченко, Віталiй Iванович
dc.contributor.author Zakharchenko, Vitalii
dc.contributor.author Метіль, Тетяна Костянтинiвна
dc.contributor.author Methyl, Tatiana
dc.date.accessioned 2017-02-28T07:39:06Z
dc.date.available 2017-02-28T07:39:06Z
dc.date.issued 2015-11
dc.identifier.citation Захарченко, В. І. Формування регіональної системи програмування та стратегічного управління маркетинговими процесами / В. І. Захарченко, Т. К. Метіль // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 6 (22). – С. 11–16. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2015/No6/11.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1281
dc.description.abstract Визначено концептуальні підходи до оцінки зовнішньоекономічної діяльності та якістю виробничих процесів українських регіонів. Запропоновано інструменти регулювання зовнішньоекономічної діяльності регіону з використанням методів експортного аналізу та програмування en
dc.description.abstract Defined conceptual approaches to evaluating foreign economic activity and quality of production processes Ukrainian regions. Instruments proposed regulation of foreign trade activities in the region using the methods of analysis and programming of export. en
dc.description.abstract Определены концептуальные подходы к оценке внешнеэкономической деятельности и качеством производственных процессов украинских регионов. Предложены инструменты регулирования внешне- экономической деятельности региона с использованием методов экспортного анализа и программирования en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject концептуальні підходи en
dc.subject інструменти en
dc.subject регіон en
dc.subject відтворення en
dc.subject прогнозування en
dc.subject програмування en
dc.subject маркетингові процеси en
dc.subject стратегічне управління en
dc.subject conceptual approaches en
dc.subject tools en
dc.subject region en
dc.subject reproduction en
dc.subject forecasting en
dc.subject programming en
dc.subject marketing processes en
dc.subject strategic management en
dc.subject концептуальные подходы en
dc.subject инструменты en
dc.subject регион en
dc.subject воспроизведение en
dc.subject прогнозирования en
dc.subject программирования en
dc.subject маркетинговые процессы en
dc.subject стратегическое управление en
dc.title Формування регіональної системи програмування та стратегічного управління маркетинговими процесами en
dc.title.alternative Formation of regional system of programming and strategic management of the marketing process en
dc.type Article en
opu.faculty ІБЕІТ
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 11 en
opu.citation.lastpage 16 en
opu.citation.issue №6(22), 2015 en
opu.staff.id a.v.lapin@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию