У статті представлено теоретичне узагальнення наукових
підходів до визначення сутності, основних принципів та методів
реалізації корпоративної соціальної відповідальності у сучасних
умовах господарювання.
Досліджено складові корпоративної соціальної
відповідальності та їх вплив на функціонування підприємства та
на задоволення суспільних потреб.
Доведено, що продовження глобалізаційних процесів, вихід
на міжнародні ринки потребують від підприємств відповідної
відкритості та прозорості соціальної відповідальності бізнесу,
що ґрунтується на визнанні держави та суб’єктів
підприємництва як рівноправних партнерів у вирішенні
багатьох задач економічного, екологічного та соціального
характеру.
The article presents a theoretical generalization of scientific
approaches to determining the nature, basic principles and methods
of corporate social responsibility in modern business conditions.
The components of corporate social responsibility and their
impact on the functioning of the enterprise and on meeting social
needs are studied.
It is proved that the continuation of globalization processes and
access to international markets require enterprises to have open and
transparent social responsibility of business, based on the recognition
of the state and business entities as equal partners in solving many
economic, environmental and social problems.