Постійне зростання ступеня конкурентної боротьби
істотно ускладнює вирішення основного управлінського
завдання торговельного підприємства яке полягає у збільшенні
товарообороту. Алгоритм вирішення цього завдання
формується в межах концептуальних основ управління
підприємницькими структурами, впровадження принципів
управління якістю, використання сучасних технологій в
організації торгівлі. Монополістичний характер конкуренції на
локальний ринку реалізації автомобільних запасних частин
обумовлює наступні напрями підвищення ефективності
управління товарооборотом: оптимізація бізнес-процесів у
напрямі зменшення витрат; активізація збутової політики на
основі електронних каналів збуту; моніторинг активностей
конкурентів та вчасне корегування своїх тактик;
диверсифікація у суміжні сегменти ринку; посилення
зворотного зв’язку зі споживачами; оптимізація системи
нарахування заробітної плати.
The constant increase in the degree of competition significantly
complicates the solution of the main managerial task of a
commercial enterprise, which consists in increasing turnover. The
algorithm for solving this problem is formed within the framework
of the conceptual foundations of managing business structures,
introducing the principles of quality management, and using
modern technologies in organizing trade. The monopolistic nature
of competition in the local market for the sale of automotive spare
parts determines the following areas for improving the efficiency of
trade management: optimization of business processes in the
direction of cost reduction; activation of sales policy based on
electronic distribution channels; monitoring the activities of
competitors and timely adjustment of their tactics; diversification
into related market segments; strengthening customer feedback;
optimization of the payroll system.