eONPUIR

Управлінські аспекти забезпечення зростання товарообороту торговельних підприємств в умовах зростання конкуренції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бавико, Олександр Євгенович
dc.contributor.author Bavyko, Oleksandr
dc.contributor.author Яновський, Данило Леонідович
dc.contributor.author Yanovskyi, Danylo
dc.date.accessioned 2023-04-06T17:27:17Z
dc.date.available 2023-04-06T17:27:17Z
dc.date.issued 2022-03-12
dc.identifier.citation Бавико, О. Є. Управлінські аспекти забезпечення зростання товарообороту торговельних підприємств в умовах зростання конкуренції / О. Є. Бавико, Д. Л. Яновський // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2022. – № 2 (60). – С. 22–28. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13407
dc.description.abstract Постійне зростання ступеня конкурентної боротьби істотно ускладнює вирішення основного управлінського завдання торговельного підприємства яке полягає у збільшенні товарообороту. Алгоритм вирішення цього завдання формується в межах концептуальних основ управління підприємницькими структурами, впровадження принципів управління якістю, використання сучасних технологій в організації торгівлі. Монополістичний характер конкуренції на локальний ринку реалізації автомобільних запасних частин обумовлює наступні напрями підвищення ефективності управління товарооборотом: оптимізація бізнес-процесів у напрямі зменшення витрат; активізація збутової політики на основі електронних каналів збуту; моніторинг активностей конкурентів та вчасне корегування своїх тактик; диверсифікація у суміжні сегменти ринку; посилення зворотного зв’язку зі споживачами; оптимізація системи нарахування заробітної плати. en
dc.description.abstract The constant increase in the degree of competition significantly complicates the solution of the main managerial task of a commercial enterprise, which consists in increasing turnover. The algorithm for solving this problem is formed within the framework of the conceptual foundations of managing business structures, introducing the principles of quality management, and using modern technologies in organizing trade. The monopolistic nature of competition in the local market for the sale of automotive spare parts determines the following areas for improving the efficiency of trade management: optimization of business processes in the direction of cost reduction; activation of sales policy based on electronic distribution channels; monitoring the activities of competitors and timely adjustment of their tactics; diversification into related market segments; strengthening customer feedback; optimization of the payroll system. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject товарооборот en
dc.subject управління en
dc.subject торговельні підприємства en
dc.subject підвищення ефективності en
dc.subject система управління en
dc.subject менеджмент якості en
dc.subject програма підвищення ефективності en
dc.subject turnover en
dc.subject management en
dc.subject trade enterprises en
dc.subject efficiency increase en
dc.subject management system en
dc.subject quality management en
dc.subject efficiency improvement program en
dc.title Управлінські аспекти забезпечення зростання товарообороту торговельних підприємств в умовах зростання конкуренції en
dc.title.alternative Management aspects of ensuring the growth of turnover of trade enterprises in conditions of increasing competition en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економіка: реалії часу en
opu.citation.firstpage 22 en
opu.citation.lastpage 28 en
opu.citation.issue 2(60) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию