Стаття присвячена важливості розвитку ділового етикету
майбутніх державних службовців як складової їх професійного
іміджу. Метою статті виступило визначити роль розвитку ділового
етикету майбутніх державних службовців як складової
професійного іміджу. У статті розглянуто погляди науковців щодо
питань іміджу, професійного іміджу та ділового етикету.
Зазначено, що діловий етикет стосується не тільки норм та правил
поведінки, поваги до оточуючих, але й культури мовлення.
Важливого значення у розвитку ділового етикету майбутніх
державних службовців набувають навчальні дисципліни загальної
та професійної підготовки, де особливе місце відводиться
дисципліні «Імідж та етика в публічному управлінні». Автори
зауважують, що крім лекційних та практичних занять важливу роль
відіграють самостійна робота здобувачів, участь здобувачів у
студентських наукових конференціях, зустріч з публічними
діячами (депутатами, заступниками мерів та голів ТГ), робота
куратора академічної групи.
The article deals with the importance of future civil servants’
business etiquette development as a component of their professional
image. The aim of the article was to determine the role of future civil
servants’ business etiquette development as a part of professional
image. The article examines the scholars’ viewpoints on image,
professional image and business etiquette. It has been noted that
business etiquette concerns not only the norms and rules of behaviour,
respect for others, but also speech culture. The courses of general and
professional training are of great importance for the future civil
servants’ of business etiquette development , where a special place is
given to the course "Image and Ethics in Public Administration". The
authors note that in addition to lectures and practical classes, the
students’ independent work, the students’ participation in scientific
conferences, meeting with public figures (deputies, deputy mayors and
territorial communities chairmen ), the work of the academic group
supervisor play and important role in future civil servants’ business
etiquette development.