eONPUIR

Information and analytical support consumption forecasting of results for organizational and technological systems modernization

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Zakharchenko, Vitalii
dc.contributor.author Захарченко, Віталій Іванович
dc.contributor.author Oneshko, Svitlana
dc.contributor.author Онешко, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-04-18T08:10:58Z
dc.date.available 2023-04-18T08:10:58Z
dc.date.issued 2022-07-12
dc.identifier.citation Zakharchenko, V. I., Oneshko, S. V. (2022). Information and analytical support consumption forecasting of results for organizational and technological systems modernization. ECONOMICS: time realities, 4 (62), 25-31. en
dc.identifier.citation Zakharchenko, V. I. Information and analytical support consumption forecasting of results for organizational and technological systems modernization / V. I. Zakharchenko, S. V. Oneshko // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2022. – № 4 (62). – Р. 25–31. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13432
dc.description.abstract Одним з найважливіших завдань, що з’являються під час очікування споживачів результатів діяльності сучасних організаційно-технологічних систем у промисловому виробництві в межах визначеного територіального утворення, є прогнозування рівня споживання результатів діяльності високотехнологічних підприємств, що модернізуються. Сьогодні фактор переваги вимог споживачів відіграє достатньо значиму роль у сфері високотехнологічних продуктів і послуг. Необхідність вирішення цього завдання обумовлено тим, що в силу різних причин високотехнологічні підприємства розташовані вкрай нерівномірно. Виникає проблема раціонального просторового їх перерозподілу. Для вирішення такого завдання використовуються класична або модифікована моделі Рейлі, які уявляють собою гравітаційні аналоги визначення переваг споживача. При цьому вплив фактору відстані на вибір споживача відображається з використання гіпотез: у класичній моделі – пропорційного квадрату відстані між центрами, тобто організаційно-технологічною системою та споживачем; у модифікованій моделі – у відповідність з експоненціальним законом. Запропонована модель прогнозування поведінки споживача високотехнологічної продукції, яка дозволяє вирішувати завдання: за відомої фінансової достатності споживача та заданої «геометрії» територіальної освіти можливо розрахувати оптимальні точки розміщення центрів споживання з необхідним рівнем якості послуг; для наявних підприємств та його організаційно-технологічних структур розробити рекомендації щодо підвищення необхідної якості послуг, що дозволяють залучати споживачів; за відомою якістю та розміщенням центрів споживання побічно визначити фінансову достатність споживачів даної територіальної освіти. en
dc.description.abstract One of the most important challenges that appear when consumers expect the results of modern organizational and technological systems in industrial production within a certain territorial formation, is to forecast the level of the results consumption of high-tech enterprises that are being modernized. Today, the advantage factor of consumer requirements plays a significant role in the field of high-tech products and services. The need to solve this problem is due to the fact that due to various reasons, high-tech enterprises are located very unevenly. There is a problem of rational spatial redistribution. In order to solve this problem classic or modified Reilly models are used, which are gravitational analogues to determine consumer preferences. The influence of the distance factor on the consumer's choice is reflected in using the hypotheses: in the classical model is a proportional square of the distance between the centres, i.e. the organizational and technological system and the consumer; in the modified model is in accordance with the exponential law. The proposed model for predicting consumer behaviour of high- tech products, which allows to solve the problem: according the known financial sufficiency of the consumer and a given "geometry" of territorial education it is possible to calculate the optimal location of consumption centres with the required level of service quality; for existing enterprises and its organizational and technological structures to develop recommendations for improving the required quality of services to attract consumers; by known quality and location of consumption centres indirectly determine the financial sufficiency of consumers of this territorial education. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Державний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject система en
dc.subject інфраструктура en
dc.subject модель en
dc.subject споживання en
dc.subject центр en
dc.subject байдужість en
dc.subject тяготіння en
dc.subject координата en
dc.subject функція en
dc.subject system en
dc.subject infrastructure en
dc.subject model en
dc.subject consumption en
dc.subject centre en
dc.subject indifference en
dc.subject gravity en
dc.subject coordinate en
dc.subject function en
dc.title Information and analytical support consumption forecasting of results for organizational and technological systems modernization en
dc.title.alternative Інформаційно-аналітичне забезпечення прогнозування споживання результатів модернізації організаційно- технологічних систем en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економіка: реалії часу en
opu.citation.firstpage 25 en
opu.citation.lastpage 31 en
opu.citation.issue 4(62) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию