eONPUIR

Територіальний бренд як механізм реінкарнації депресивних регіонів України

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Студінська, Галина Яківна
dc.contributor.author Studinska, Halyna
dc.date.accessioned 2017-03-01T19:00:45Z
dc.date.available 2017-03-01T19:00:45Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Cтудінська, Г. Я. Територіальний бренд як механізм реінкарнації депресивних регіонів України / Г. Я. Cтудінська // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 1 (17). – С. 62–72. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1352
dc.language.iso uk
dc.title Територіальний бренд як механізм реінкарнації депресивних регіонів України
dc.title.alternative Territorial brand SEZ as the mechanism of reincarnation of the depressed regions of Ukraine
dc.type Article
opu.kafedra Кафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу
opu.citation.firstpage 62
opu.citation.lastpage 72
opu.citation.issue №1(17)
opu.staff.id studinska.galina@gmail.com
opu.staff.id t.i.studitskikh@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию