eONPUIR

До питання облікового забезпечення проведення рекламної кампанії для створення бренду

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Біляченко, О. Л.
dc.contributor.author Biliachenko, O.
dc.date.accessioned 2017-03-01T20:40:31Z
dc.date.available 2017-03-01T20:40:31Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Біляченко, О. Л. До питання облікового забезпечення проведення рекламної кампанії для створення бренду / О. Л. Біляченко // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 2 (18). – С. 127–134. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1407
dc.language.iso uk
dc.title До питання облікового забезпечення проведення рекламної кампанії для створення бренду
dc.title.alternative To the issue of accounting for advertising campaign to create brand
dc.type Article
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу
opu.citation.firstpage 127
opu.citation.lastpage 134
opu.citation.issue №2(18)


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию