eONPUIR

Особливості маркетингової політики торгівельного підприємства в Україні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гричан, Яна Вікторівна
dc.contributor.author Hrychan, Yana Viktorivna
dc.contributor.author Яшкіна, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Yashkina, Oksana Ivanivna
dc.date.accessioned 2024-05-23T09:03:05Z
dc.date.available 2024-05-23T09:03:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гричан Я. В. Особливості маркетингової політики торгівельного підприємства в Україні / Яна Вікторівна Гричан ; наук. керівник Оксана Іванівна Яшкіна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 54-57. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14407
dc.description.abstract Дослідження зосереджене на вивченні особливостей маркетингової політики торговельного підприємства в Україні. Зокрема, у роботі проаналізовано сучасний стан торговельних підприємств на українському ринку, виявлено основні тенденції та виклики, що впливають на їх маркетингову стратегію. Розглянуто ключові аспекти маркетингової політики, зокрема сегментацію ринку, позиціонування бренду, ціноутворення, просування та рекламу, а також взаємозв'язок забезпечення якості товарів та послуг. На основі зібраних даних та аналізу розроблено рекомендації щодо оптимізації маркетингової політики торговельного підприємства з урахуванням специфіки українського ринку та його особливостей. en
dc.description.abstract he study is focused on the study of the peculiarities of the marketing policy of a trading company in Ukraine. In particular, the paper analyzes the current state of trade enterprises on the Ukrainian market, reveals the main trends and challenges affecting their marketing strategy. The key aspects of marketing policy are considered, in particular: market segmentation, brand positioning, pricing, promotion and advertising, as well as the relationship between ensuring the quality of goods and services. Based on the collected data and analysis, recommendations were developed to optimize the marketing policy of the trading company, taking into account the specifics of the Ukrainian market and its features. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject внутрішня торгівля en
dc.subject управління en
dc.subject товарна політика en
dc.subject основні цілі en
dc.subject маркетингова стратегія en
dc.subject показники діяльності en
dc.subject система цілей en
dc.subject оцінка ефективності en
dc.subject domestic trade en
dc.subject management en
dc.subject commodity policy en
dc.subject main goals en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject activity indicators en
dc.subject system of goals en
dc.subject assessment of efficiency en
dc.title Особливості маркетингової політики торгівельного підприємства в Україні en
dc.title.alternative Features of the marketing policy of trading enterprises in Ukraine en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 54 en
opu.citation.lastpage 57 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки" en
opu.staff.id yashkina@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию