В Україні під час воєнного стану багато дітей навчаються онлайн, а не
відвідують фізкультуру. Навчання проводиться дистанційно з дому або в
інших місцях, де дозволяють умови. Держава також зіткнулася з низкою
проблем, які необхідно вирішувати оперативно і без досвіду вирішення
подібних ситуацій. Україна зіткнулася з проблемами дистанційного навчання
від початку пандемії, а з посиленням російської агресії ситуація стала ще
складнішою, незважаючи на зусилля держави її виправити. Проте Україна за
дуже короткий час змогла пройти той самий шлях, який пройшли європейські
країни кілька десятиліть тому. Вивчення та аналіз поточної ситуації
дозволить сформулювати рекомендації щодо вирішення подібних проблем не
лише в Україні, а й в інших країнах, де збройні конфлікти заважатимуть
навчальному процесу. Дана стаття є проміжним результатом роботи проєкту
UUT21 (НДР №1877-01/21) «Онлайн-навчання під час конфлікту та добробут
дітей і вчителів».
In Ukraine, during a state of war, many children are learning online instead of
attending physical schools. Learning is conducted remotely from home or other
places where conditions allow. The state has also faced a range of problems that
need to be addressed promptly and without experience in dealing with similar
situations. Ukraine has faced problems with distance learning since the beginning
of the pandemic, and with the increase of Russian aggression, the situation has
become even more challenging, despite the state's efforts to improve it. However,
Ukraine has been able to follow the same path that European countries took several
decades ago in a very short period of time. Studying and analyzing the current
situation will allow recommendations to be made for solving similar problems not
only in Ukraine but also in other countries where armed conflicts will interfere with
the learning process. This article is an interim outcome of the UUT21 project
(Research Project No. 1877-01/21) "Online Learning during times of conflict and
the welfare of children and teachers".