Стаття присвячена дослідженню ролі сучасної цінової
політики в реаліях сьогодення. Розглянуті основні дослідження
і публікації вітчизняних вчених-науковців, охарактеризовані
різні трактування цінової політики, її методи, стратегії,
принципи та підходи, визначені основні ознаки цінової
політики підприємства в сучасних умовах. Звертається увага на
значущість цінової стратегії для підприємств в умовах
глобалізації та посиленої конкуренції на ринках. Під час
аналізу ціноутворення розглядається сучасні позиції ціни,
враховуючи не лише фактори внутрішнього управління, але і
зовнішні впливи, такі як зміни попиту, кон'юнктури ринку та
стратегії конкурентів. Визначаються основні функції цінової
політики, включаючи регулювання прибутковості,
позиціонування на ринку, забезпечення конкурентоспроможності та стимулювання споживачів.
This article is dedicated to exploring the role of modern pricing
policy in today's realities. It examines the main research and
publications of domestic scholars-scientists, characterizes different
interpretations of pricing policy, its methods, strategies, principles,
and approaches, and defines the main features of a company's
pricing policy in modern conditions. Attention is drawn to the
significance of pricing strategy for companies in the context of
globalization and increased competition in the markets. During the
analysis of pricing, it considers contemporary pricing positions,
taking into account not only internal management factors but also
external influences, such as changes in demand, market conditions,
and competitors' strategies. The article identifies the main functions
of pricing policy, including profit regulation, market positioning,
ensuring competitiveness, and stimulating consumers.