eONPUIR

The role of the enterprise's price policy in modern conditions

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Kovtunenko, Yurii
dc.contributor.author Ковтуненко, Юрій Володимирович
dc.contributor.author Hryhorieva, Anna
dc.contributor.author Григор'єва, Анна Вікторівна
dc.contributor.author Probniak, Oleksandra
dc.contributor.author Пробняк, О. Є.
dc.date.accessioned 2024-11-08T07:52:02Z
dc.date.available 2024-11-08T07:52:02Z
dc.date.issued 2023-11-11
dc.identifier.citation Kovtunenko, Yu. V., Hryhorieva, A. V., Probniak, O. Ye. (2023). The role of the enterprise's price policy in modern conditions. ECONOMICS: time realities, 6 (70), 37–43. Kovtunenko, Yu. V. The role of the enterprise's price policy in modern conditions / Yu. V. Kovtunenko, A. V. Hryhorieva, O. Ye. Probniak // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2023. – № 6 (70). – Р. 37–43. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14743
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню ролі сучасної цінової політики в реаліях сьогодення. Розглянуті основні дослідження і публікації вітчизняних вчених-науковців, охарактеризовані різні трактування цінової політики, її методи, стратегії, принципи та підходи, визначені основні ознаки цінової політики підприємства в сучасних умовах. Звертається увага на значущість цінової стратегії для підприємств в умовах глобалізації та посиленої конкуренції на ринках. Під час аналізу ціноутворення розглядається сучасні позиції ціни, враховуючи не лише фактори внутрішнього управління, але і зовнішні впливи, такі як зміни попиту, кон'юнктури ринку та стратегії конкурентів. Визначаються основні функції цінової політики, включаючи регулювання прибутковості, позиціонування на ринку, забезпечення конкурентоспроможності та стимулювання споживачів. en
dc.description.abstract This article is dedicated to exploring the role of modern pricing policy in today's realities. It examines the main research and publications of domestic scholars-scientists, characterizes different interpretations of pricing policy, its methods, strategies, principles, and approaches, and defines the main features of a company's pricing policy in modern conditions. Attention is drawn to the significance of pricing strategy for companies in the context of globalization and increased competition in the markets. During the analysis of pricing, it considers contemporary pricing positions, taking into account not only internal management factors but also external influences, such as changes in demand, market conditions, and competitors' strategies. The article identifies the main functions of pricing policy, including profit regulation, market positioning, ensuring competitiveness, and stimulating consumers. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Державний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject цінова політика en
dc.subject ціноутворення en
dc.subject вартість товару en
dc.subject цінова політика організації en
dc.subject цінова фактори ціноутворення en
dc.subject стратегія і тактика ціноутворення en
dc.subject методика ціноутворення en
dc.subject pricing policy en
dc.subject pricing en
dc.subject product cost en
dc.subject pricing policy of the organization en
dc.subject pricing factors en
dc.subject pricing strategy and tactics en
dc.subject pricing methodology en
dc.title The role of the enterprise's price policy in modern conditions en
dc.title.alternative Роль цінової політики підприємства в сучасних умовах en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економіка: реалії часу en
opu.citation.firstpage 37 en
opu.citation.lastpage 43 en
opu.citation.issue 6 (70) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию