Стаття присвячена визначенню інструментарію стратегічного
управління конкурентоспроможністю підприємницьких структур.
Розроблено порядок проведення структурно-змістовної
характеристики інструментарію стратегічного управління
конкурентоспроможністю підприємницьких структур. Запропо-
новано експрес версію структурно-змістовну характеристику
інструментарію стратегічного управління конкуренто-
спроможністю підприємницьких структур, що складається з етапів
характеристики, аналітичного інструментарію, мети та результатів
застосування. Визначено основні компоненти моделі
організаційно-економічного механізму формування інклюзивної
соціальної відповідальності підприємницьких структур як суб’єктів
інноваційного процесу та учасників трансформації соціально-
економічних відносин. Висвітлено зв'язок моделі організаційно-
економічного механізму формування інклюзивної соціальної
відповідальності підприємницьких структур як суб’єктів
інноваційного процесу та учасників трансформації соціально-
економічних відносин зі стратегуванням конкурентоспроможністю
підприємницьких структур.
The article is concerned with defining the instruments of strategic
management of competitiveness of entrepreneurial structures. It
develops a procedure of carrying out structural and substantive
characterisation of the instrumentarium of strategic management of
competitiveness of entrepreneurial structures. An express version of the
structural and substantive characterisation of the instrumentarium for
strategic management of competitiveness of entrepreneurial structures
has been proposed, consisting of the stages of characterisation,
analytical instruments, purpose and results of application. The main
components of the model of the organisational and economic
mechanism for the formation of inclusive social responsibility of
entrepreneurial structures as subjects of the innovation process and
participants in the transformation of socio-economic relations are
defined. The relationship of the model of the organisational and
economic mechanism for the formation of inclusive social responsibility
of entrepreneurial structures as subjects of the innovation process and
participants in the transformation of socio-economic relations with the
strategy of competitiveness of entrepreneurial structures is highlighted.