eONPUIR

Вплив корпоративної соціальної відповідальності на залучення та утримання молодих талантів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Онищук, Олександра Олександрівна
dc.contributor.author Onyshchuk, Oleksandra
dc.contributor.author Чернишова, Лілія Іванівна
dc.contributor.author Chernyshova, Liliya
dc.date.accessioned 2025-05-28T08:21:19Z
dc.date.available 2025-05-28T08:21:19Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Онищук О. О. Вплив корпоративної соціальної відповідальності на залучення та утримання молодих талантів / Олександра Олександрівна Онищук ; наук. керівник Лілія Іванівна Чернишова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 50-55. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15307
dc.description.abstract визначено роль корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) як чинника залучення молодих фахівців, зокрема представників поколінь Z та мілленіалів, в умовах трансформації ринку праці. Зазначено, що сучасні молоді працівники надають перевагу компаніям, які демонструють соціальну активність, екологічну свідомість і прозорість ведення бізнесу. Обґрунтовано вплив КСВ-стратегій на формування позитивного іміджу роботодавця та підвищення рівня лояльності працівників. Запропоновано практичні підходи до впровадження КСВ як інструменту HR-стратегії для залучення молодих талантів. Розроблено рекомендації щодо адаптації політики соціальної відповідальності компаній відповідно до цінностей і очікувань нових поколінь працівників. en
dc.description.abstract the role of corporate social responsibility (CSR) as a factor in attracting young professionals, in particular representatives of generations Z and millennials, in the conditions of labor market transformation is determined. It is noted that modern young employees prefer companies that demonstrate social activity, environmental awareness and transparency of business operations. The impact of CSR strategies on the formation of a positive image of the employer and increasing the level of employee loyalty is substantiated. Practical approaches to the implementation of CSR as an HR strategy tool for attracting young talents are proposed. Recommendations are developed for adapting the social responsibility policy of companies in accordance with the values and expectations of new generations of employees. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність en
dc.subject бренд роботодавця en
dc.subject залучення персоналу en
dc.subject соціальна відповідальність en
dc.subject ринок праці en
dc.subject молоді фахівці en
dc.subject покоління Z en
dc.subject мілленіали en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject employer brand en
dc.subject generation Z en
dc.subject social responsibility en
dc.subject millennials en
dc.subject personnel engagemen en
dc.subject labor market en
dc.subject young professionalst en
dc.title Вплив корпоративної соціальної відповідальності на залучення та утримання молодих талантів en
dc.title.alternative The impact of corporate social responsibility on attracting and retentioning young talent en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 50 en
opu.citation.lastpage 55 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників en
opu.staff.id l.i.chernyshova@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию