eONPUIR

Методичні основи регіонального ціноутворення на промислову продукцію

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Захарченко, Віталій Іванович
dc.contributor.author Zakharchenko, Vitalii
dc.contributor.author Андрієнко, Валентина Михайлівна
dc.contributor.author Andriienko, Valentyna
dc.date.accessioned 2017-03-16T08:10:16Z
dc.date.available 2017-03-16T08:10:16Z
dc.date.issued 2014-11
dc.identifier.citation Захарченко, В. І. Методичні основи регіонального ціноутворення на промислову продукцію / В. І. Захарченко, Н. М. Андрієнко // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 2 (18). – С. 201-206. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2015/No2/201-206.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1653
dc.description.abstract У статті запропоновано методику встановлення ціни в ринкових умовах, яка дозволяє врахувати інтереси виробника і споживача. Ця методика включає можливість поєднання витратного методу ціноутворення і оцінки попиту. Виділено показники мінімального і максимального значення ціни продукції, споживчої значущості продукції. Обґрунтовано, що встановлення цін, виходячи зі споживчої значущості товару, дозволяє підприємству проводити свою політику ціноутворення і дає шанс стати провідним у визначенні рівня цін на ринку en
dc.description.abstract The paper proposes a methodology for establishing the price in a market environment that allows you to take into account the interests of producers and consumers. This technique makes it possible to combine together the cost plus method of pricing and assessment of demand. Obtained parameters minimum and maximum price of the product, the importance of consumer products. It is proved that the pricing based on the importance of consumer goods, allows the company to pursue its policy of pricing and a chance to become a leader in determining the level of prices in the market. en
dc.description.abstract В статье предложена методика установления цены в рыночных условиях, которая позволяет учесть интересы производителя и потребителя. Эта методика дает возможность совместить воедино затратный метод ценообразования и оценку спроса. Выделены показатели минимального и максимального значения цены продукции, потребительской значимости продукции. Обосновано, что установление цен, исходя из потребительской значимости товара, позволяет предприятию проводить свою политику ценообразования и дает шанс стать ведущим в определении уровня цен на рынке. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject метод en
dc.subject товар en
dc.subject ринок en
dc.subject попит en
dc.subject цінова політика en
dc.subject коефіцієнт еластичності en
dc.subject method en
dc.subject product en
dc.subject market demand en
dc.subject pricing en
dc.subject elasticity coefficient en
dc.subject метод en
dc.subject товар en
dc.subject рынок en
dc.subject спрос en
dc.subject ценовая политика en
dc.subject коэффициент эластичности en
dc.title Методичні основи регіонального ціноутворення на промислову продукцію Uk
dc.title.alternative Methodical bases of regional pricing for industrial products en
dc.type Article en
opu.faculty ІБЕІТ
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.kafedra Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 201 en
opu.citation.lastpage 206 en
opu.citation.issue №2(18), 2015 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию