eONPUIR

Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Hlushchenko, Larysa
dc.contributor.author Глущенко, Лариса Дмитрівна
dc.contributor.author Ivashchenko, Alla
dc.contributor.author Іващенко, Алла Григорівна
dc.date.accessioned 2017-03-17T11:00:43Z
dc.date.available 2017-03-17T11:00:43Z
dc.date.issued 2015-01
dc.identifier.citation Gluschenko, L. D., Ivaschenko, A. G. (2015). Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects. . ECONOMICS: time realities, 1 (17), 84–89. en
dc.identifier.citation Gluschenko, L. D. Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects / L. D. Gluschenko, A. G. Ivaschenko // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2015. – № 1 (17). – Р. 84–89. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2015/No1/84-89.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1657
dc.description.abstract In the article the need for market research in the development and implementation of innovative projects in industry, on key areas of market research and analysis aspects of marketing research, and suggests directions for improvement of the traditional approach to market analysis en
dc.description.abstract В статті обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень при розробці та впровадженні інноваційних проектів на промислових підприємствах, розглянуто ключові напрямки дослідження ринку та аспекти аналізу маркетингових досліджень, а також запропоновано напрями удосконалення традиційного підходу до проведення аналізу ринку en
dc.description.abstract В статье обоснована необходимость проведения маркетинговых исследований при разработке и внедрении инновационных проектов на промышленных предприятиях, рассмотрены ключевые направления исследования рынка и аспекты анализа маркетинговых исследований, а также предложены направления совершенствования традиционного подхода к проведению анализа рынка. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.subject innovation en
dc.subject innovative design en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject інноваційна діяльність en
dc.subject інноваційний проект en
dc.subject маркетинг en
dc.subject маркетингові дослідження en
dc.subject инновационная деятельность en
dc.subject инновационный проект en
dc.subject маркетинг en
dc.subject маркетинговые исследования en
dc.title Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects en
dc.title.alternative Напрямки удосконалення маркетингових досліджень в процесі розробки питань пов’язаних з ефективною реалізацією інноваційних проектів en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра економіки підприємств uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 84 en
opu.citation.lastpage 89 en
opu.citation.issue №1(17), 2015 en
opu.staff.id lglushenko@mail.ru


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию