eONPUIR

Презентація нової моделі автомобіля на ринку на прикладі бренду Citroen

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Златова, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Zlatova, Iryna
dc.date.accessioned 2017-03-17T11:11:49Z
dc.date.available 2017-03-17T11:11:49Z
dc.date.issued 2015-01
dc.identifier.citation Златова, І. О. Презентація нової моделі автомобіля на ринку на прикладі бренду Citroen / І. О. Златова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 1 (17). – С. 95–99. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2015/No1/95-99.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1658
dc.description.abstract В статті опубліковано алгоритм запуску нової моделі автомобіля на ринок. Проаналізовано основні зарубіжні та вітчизняні, теоретичні та практичні джерела інформації, щодо проведення заходів з презентації автомобіля для споживачів. Обґрунтовано необхідність та періодичність запуску нових та оновлених автомобілів, їх зв'язок з обсягами продаж. Створено перелік заходів, що є необхідними під час презентації нового автомобіля на ринку задля підвищення продажів модельного ряду бренду в цілому. Процес запуску продажів нового автомобіля проілюстровано на прикладі бренду Citroen. en
dc.description.abstract In the article tells about the launch a new car in the market. The main foreign and domestic, theoretical and practical sources are analyzed in this research. The author used information about events before, during and after the presentation of the car to consumers. The necessity and frequency of launching new and updated cars was described. There is the list of activities necessary for the presentation of the new car to increase sales of the lineup of the brand as a whole. The start of sales of a new car is illustrated by the example of the brand Citroen en
dc.description.abstract В статье опубликован алгоритм запуска новой модели автомобиля на рынок. Проанализированы основные зарубежные и отечественные, теоретические и практические источники информации о проведении мероприятий по презентации автомобиля потребителям. Обоснована необходимость и периодичность запуска новых и обновленных автомобилей, их связь с объемами продаж. Создан перечень мероприятий, необходимых для презентации нового автомобиля на рынке для повышения продаж модельного ряда бренда в целом. Процесс запуска продаж нового автомобиля проиллюстрирован на примере бренда Citroen en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject вихід нового автомобіля на ринок en
dc.subject презентація автомобіля en
dc.subject запуск продаж автомобіля en
dc.subject старт продаж автомобіля en
dc.subject new car on the market en
dc.subject the presentation of the vehicle en
dc.subject the launch vehicle en
dc.subject the launch sales of the car en
dc.subject выход нового автомобиля на рынок en
dc.subject презентация автомобиля en
dc.subject запуск продаж автомобиля en
dc.subject старт продаж автомобиля en
dc.title Презентація нової моделі автомобіля на ринку на прикладі бренду Citroen en
dc.title.alternative Presentation of the new car model on the market on the example of the brand Citroen en
dc.type Article en
opu.faculty Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 95 en
opu.citation.lastpage 99 en
opu.citation.issue № 1 (17), 2015 en
opu.staff.id zlatovarabota@gmail.com


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию