eONPUIR

Просмотр Монографії каф. маркетингу по названию

Просмотр Монографії каф. маркетингу по названию

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Oklander, Mykhailo; Oklander, Tatyana; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна (LAP LAMBERT Academic Publishing, 2017)
    The monograph is devoted to the solution of scientific and applied problems of the development of scientific and applied positions of the marketing innovations research of the mechanism to form the marketing potential of ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна (НОУЛІДЖ, 2013)
    Монографія має за мету розробку теоретико-методологічного інструментарію системи маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Розглянуто стан наукової думки щодо сучасних напрямів, методів та методик ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Педько, Ірина Анатолійовна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна; Pedko, Iryna; Педько, Ирина Анатольевна (Астропринт, 2017)
    Монографія присвячена вирішенню науково-прикладної проблеми розроблення теоретико-прикладних положень маркетингових досліджень інновацій для виявлення найбільш перспективних інноваційних розробок машинобудівних підприємств, ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна (Астропринт, 2017)
    Монографія присвячена вирішенню наукової проблеми розробки теоретико-прикладних положень цифрового маркетингу як специфічної форми маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг є ...