Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Курова, Г. И. | |
dc.contributor.author | Романова, Ольга Клавдіївна | |
dc.contributor.author | Коляда, Тетяна Федорівна | |
dc.contributor.author | Коlyada, Tetiana | |
dc.contributor.author | Кurova, G. I. | |
dc.contributor.author | Romanova, Olga | |
dc.contributor.author | Коляда, Татьяна Фёдоровна | |
dc.contributor.author | Курова, Г. І. | |
dc.contributor.author | Романова, Ольга Клавдиевна | |
dc.date.accessioned | 2017-04-28T09:34:43Z | |
dc.date.available | 2017-04-28T09:34:43Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Курова, Г. И. Учёт особенностей коммуникативного сознания китайских студентов при обучении русскому языку / Г. И. Курова, О. К. Романова, Т. Ф. Коляда // Русистика и современность : материалы IХ Междунар. научно-практ. конф., 4-7 окт. - Одесса, 2006 г. | ru |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2057 | |
dc.description.abstract | Протягом останніх років спостерігається зростання кількості студентів, що бажають отримати вищу освіту на російській мові. Це пояснюється як зовнішньою економічною політикою КНР та України, низкою соціальних та культурних факторів, так й зростанням ролі російської мови серед інших мов світу. На фоні підвищеної взаємної зацікавленості двох країн нам вважається за актуальне дослідження особливостей мислення, комунікативної свідомості китайців. Використання емоційно-духовної складової студентів, мобілізація їх образного мислення, розвинення ейдетичної пам’яті, широке застосування ейдотехніки – ключ до успішного навчання російської мови. | en |
dc.description.abstract | Last years running, observed is the increase in number of students willing to get their University education in Russian language. The reason relates to both Ukraine’s and China’s external economical policy trends, as well as to sequence of social and cultural factors at the same time that to growing importance of the Russian language among the others world languages. The increase in mutual interest between the states represents a real background of attributing the first priority to consideration of specificity in Chinese’ communicative consciousness and perception. The key to successful teaching in Russian language is found at students’ emotional and spiritual component, whilst activating their creative thinking and developing the eidetic memory through wide-scale introducing the eidetic methods. | en |
dc.description.abstract | В последние годы наблюдается увеличение количества студентов, желающих получить высшее образование на русском языке. Это объясняется как внешней экономической политикой КНР и Украины, рядом социальных и культурных факторов, так и возрастающей ролью русского языка среди других мировых языков. На фоне повышения интереса двух стран друг к другу нам представляется актуальным рассмотрение особенностей мышления, коммуникативного сознания китайцев. Использование эмоционально-духовной составляющей обучаемых, мобилизация их образного мышления, развитие эйдетической памяти, широкое применение эйдотехники – ключ к успешному обучению русскому языку. | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.subject | китайский контингент | en |
dc.subject | эйдетические подходы в обучении | en |
dc.subject | русский язык как иностранный | en |
dc.subject | коммуникативное сознание | en |
dc.subject | китайський контингент | en |
dc.subject | ейдетичні підходи у навчанні | en |
dc.subject | російська мова як іноземна | en |
dc.subject | комунікативна свідомість | en |
dc.subject | Chinese contingent | en |
dc.subject | communicative consciousness | en |
dc.subject | eidetic approaches of teaching | en |
dc.subject | Russian as a second language | en |
dc.title | Учёт особенностей коммуникативного сознания китайских студентов при обучении русскому языку | en |
dc.title.alternative | СONSIDERING THE SPECIFICITY OF CHINESE STUDENTS’ COMMUNICATIVE CONSCIOUSNESS WHEN TEACHING RUSSIAN AS A SECOND LANGUAGE | en |
dc.title.alternative | УРАХУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОМУНІКАТИВНОЇ СВІДОМОСТІ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ ПРИ НАВЧАННІ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра української та російської мов | ua |
opu.kafedra | Кафедра документознавства та інформаційної діяльності | ua |
opu.citation.conference | Международная научно-практическая конференция „Русистика и современность” | en |
opu.staff.id | rok@opu.ua | en |
opu.staff.id | kolyada.berezovska@opu.ua | en |
opu.staff.id | kgi@opu.ua | en |
opu.conference.dates | 4-7 октября 2006 г. | en |