eONPUIR

Трансформація якісних моделей маркетингу в ланцюг Маркова

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Оборська, А. Г.
dc.contributor.author Шерстюк, О. І.
dc.date.accessioned 2017-04-29T20:26:47Z
dc.date.available 2017-04-29T20:26:47Z
dc.date.issued 2015-02
dc.identifier.citation Оборська, А. Г. Трансформація якісних моделей маркетингу в ланцюг Маркова / А. Г. Оборська, О. І. Шерстюк // Шляхи реалізації кредитно-модул. системи орг. навч. процесу і тестових форм контролю знань студентів : зб. матеріалів наук.-метод. семінару. - Одеса, 2015. - Вип. 10. - С. 87-95. uk
dc.identifier.isbn 978-966-190-287-8
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2087
dc.description.abstract Трансформація якісних моделей маркетингу в ланцюг Маркова. На основі концепції про різні рівні сприйняття рекламних комунікацій, які застосовуються в маркетингу, створена нова модель оцінки результатів рекламних проектів, яка дозволяє відобразити розподіл спільноти споживачів на стани, що характеризують ставлення до об'єкта реклами. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одесса : ОНПУ en
dc.subject проект en
dc.subject реклама en
dc.subject модель en
dc.subject ланцюг Маркова en
dc.subject оцінка en
dc.subject управління en
dc.title Трансформація якісних моделей маркетингу в ланцюг Маркова en
dc.title.alternative Transformation of qualitative models of marketing in the Markovs chain en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра управління системами безпеки життєдіяльності UK
opu.citation.journal Шляхи реалізації кредитно-модульної системи en
opu.citation.firstpage 87 en
opu.citation.lastpage 95 en
opu.citation.issue 10 en
opu.staff.id oborska@opu.ua en
opu.staff.id shers@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию