В статье рассматриваются актуальные вопросы формирования социокультурной компетенции у иностранных студентов-нефилологов на основе социокультурных текстов. Благодаря привлечению аутентичных ресурсов в учебный процесс создаётся языковая среда, необходимая для развития диалогической и монологической речи в учебно-профессиональной сфере.
У статті розглядаються актуальні питання формування соціокультурної компетенції у іноземних студентів-нефілологів на основі соціокультурних текстів. Завдяки залученню аутентичних ресурсів у навчальний процес створюється мовне середовище, необхідне для розвитку діалогічного та монологічного мовлення у навчально-професійній сфері.
In this article the actual questions of formation of sociocultural competence of non-philologist foreign students are described. These question are bound on sociocultural texts. Though the usage of authentic recourses during educational process the language environment is created. That is essential for the development of language in educational sphere.