Рассмотрена схема замещения упругой подвески автомобиля и предложена её математиче-
ская модель, которая позволяет оценить плавность хода автомобиля и влияние на неё параметров конструк-
тивных основных элементов упругой подвески. В пакете Matlab Simulink проверена работоспособность пред-
ложенной модели. По результатам моделирования проведен анализ частотных свойств подвески автомобиля.
The mathematical model of resilient pendant of transport vehicle, allowing to estimate the smoothness of
car motion and influence the changes of parameter’s of basic structural elements on him, is offered. The capacity of the
offered model is tested in the Matlab Simulink package. On results the design the analysis of frequency properties of
pendant of transport vehicle is conducted.
Розглянуто заступну схему пружної підвіски автомобіля, запропоновано математичну модель,
яка дозволяє оцінити плавність ходу автомобіля і вплив на нього параметрів основних конструктивних елеме-
нтів пружної підвіски. У пакеті Matlab Simulink перевірено працездатність запропонованої моделі. За резуль-
татами моделювання проведено аналіз частотних властивостей підвіски автомобіля.