eONPUIR

ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(20), 2015

ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(20), 2015

 

Последние добавления

  • Левицька, Алла В'ячеславівна; Levytska, Alla (Одеський національний політехнічний університет, 2015)
    Стаття присвячена дослідженню особливостей альтернативних варіантів фінансування реалізації енергозберігаючих заходів. Проведений порівняльний аналіз різних фінансових інструментів. Сформовані рекомендації щодо вибору ...
  • Ананська, Марина Олексіївна; Ananska, Maryna (Одеський національний політехнічний університет, 2015)
    Визначено поняття податкового компромісу та законодавче регулювання щодо його впровадження. Досліджено процедура податкового компромісу приведено та визначені основні її складові. Приведені організаційні аспекти обліку ...
  • Масленніков, Євген Іванович; Maslennikov, Yevhen; Яценко, Маріанна Сергіївна; Yatsenko, Marianna (Одеський національний політехнічний університет, 2015-06)
    У статті запропоновано систему завдань внутрішньогосподарського контролю інноваційної діяльності промислового підприємства. Визначені об’єкти системи внутрішньогосподарського контролю інноваційної діяльності промислового ...
  • Yukhymenko, Birute; Юхименко, Біруте Іонівна; Maliutina, S.; Малютіна, С. В. (Odessa National Polytechnic University, 2015-05)
    The location of transport logistics in general logistical problems shows in this article. Given a list of major tasks to be formalizing and solving optimization techniques. Shows some problem of cargo transportation as ...
  • Sokolovska, Zoia; Соколовська, Зоя Миколаївна,; Khrypko, Borys; Хріпко, Борис Борисович (Odessa National Polytechnic University, 2015)
    The article is devoted to the problems of applied use of optimization methods in economic research. It is proposed to address the challenges inherent in the processes of functioning of logistics networks of trading ...
  • Замлинська, Ольга Володимирівна; Zamlynska, Olha (Одеський національний політехнічний університет, 2015-05)
    У статті представлено можливості впровадження інноваційних маркетингових технологій на рівні підприємств з використанням ІТ-технологій. Неможливість реалізації стратегії розвитку підприємства в перспективі без дієвої ...
  • Панченко, Марія Олександрівнa; Panchenko, Mariia; Бровкова, Олена Георгіївна; Brovkova, Olena (Одеський національний політехнічний університет, 2015-05)
    В статті розглядається використання методу функціонально-вартісного аналізу (ФВА) в системі менеджменту якості (СМЯ) підприємства для виявлення резервів розвитку системи менеджменту якості. При дослідженні конкретних ...
  • Oklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-04)
    The article discusses the reasons for reducing the effectiveness of traditional methods of marketing research. Highlighted the attributes and functions of social networks in conducting marketing surveys. The possibilities ...
  • Ivashchenko, Alla; Іващенко, Алла Григорівна; Pashkova, Anhelina; Пашкова, Ангеліна Володимирівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-05)
    In the context of global changes in the global and domestic economy significantly changed the role of man in the production activity . The article deals with the modern theory of techno-economic development, reflected the ...
  • Губарєва, Юлія Андріївна; Hubarieva, Yuliia (Одеський національний політехнічний університет, 2015-05)
    The article covers the essence and main aspects of the features of audiomarketing , structured and summarized its main tools, developed the classification of these instruments systemated international experience of ...
  • Cherkasova, Tetiana; Черкасова, Тетяна Ігорівна; Beznos, Svitlana; Безнос, Світлана Василівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-05)
    The article analyzes the dynamics of industrial enterprises innovative activity, are defined peculiarities of financial procuring of company innovative development programs. In the article the using benefits of leveridge ...
  • Богаченко, А. В.; Bohachenko, A. (Одеський національний політехнічний університет, 2015-05)
    У статті розглянуто підходи до співвідношення поняття «малий бізнес» із поняттями «мале підприємництво», «мале підприємство» та «мале промислове підприємництво». В ході дослідження виявлено відсутність законодавчо ...