Розглядаються
деякі
питання
,
що
дозволяють
вирішувати
задачу
логістичного
управління
транспортним
обслуговуванням
мешканців
передмістя
.
Використання
логістичного
підходу
до
управління
транспортним
процесом
перевезення
пасажирів
дозволило
визначити
необхідність
врахування
впливу
параметрів
транспортного
процесу
на
стомлюваність
пасажирів
,
яка
впливає
на
продуктивність
їх
праці
на
виробництві
.
На
основі
аналізу
результатів
на
-
турних
спостережень
проведено
математичний
опис
функціонального
зв
’
язку
між
показником
активності
регулятор
-
них
систем
пасажира
і
факторами
,
що
на
нього
впливають
.
Виявлено
,
що
зміна
показника
активності
регуляторних
систем
пасажира
при
підході
до
зупиночного
пункту
приміського
сполучення
з
достатньою
точністю
описується
нелінійним
регресійними
рівнянням
,
в
якому
як
змінні
виступають
значення
показника
активності
регуляторних
систем
до
початку
підходу
,
вік
пасажира
,
швидкість
руху
пішохода
,
час
підходу
до
зупиночного
пункту
.
Рассматриваются
некоторые
вопросы
,
позволяющие
решать
задачу
логистического
управления
транс
-
портным
обслуживанием
жителей
пригорода
.
Использование
логистического
подхода
к
управлению
транспортным
процессом
перевозок
пассажиров
позволило
определить
необходимость
учета
влияния
параметров
транспортного
процесса
на
утомляемость
пассажиров
,
которая
влияет
на
производительность
их
труда
на
производстве
.
На
основе
анализа
результатов
натурных
наблюдений
проведено
математическое
описание
функциональной
связи
между
пока
-
зателем
активности
регуляторных
систем
пассажира
и
факторами
,
которые
на
него
влияют
.
Выявлено
,
что
измене
-
ние
показателя
активности
регуляторных
систем
пассажира
при
подходе
к
остановочному
пункту
пригородного
со
-
общения
с
достаточной
точностью
описывается
нелинейным
регрессионным
уравнением
,
в
котором
в
качестве
пе
-
ременных
выступают
значение
показателя
активности
регуляторных
систем
до
начала
подхода
,
возраст
пассажира
,
скорость
движения
пешехода
,
время
подхода
к
остановочному
пункту
.
Considered are
some questions that address the problem of logi
stic management of subur
ban transport services.
Using the logistic approach to the passenger transportation proc
ess management we ge
t possibility to determine the need for
consideration of the transport process pa
rameters’ impact on the passengers’ fatigabilit
y that affects their productivity in th
e
workplace. Basing on the analysis of the results obtained in-fie
ld, we implemented a mathemati
cal description of the func-
tional link between the passenger’s regulatory
systems activity index, and the negatively affecting factors. It is revealed tha
t
the change in the passenger’s regulatory sy
stems activity index on approaching the s
uburban line terminal station is described
with sufficient accuracy by a non-linear regression equation,
which includes as variables th
e regulatory systems activity
index value before approaching to the station, the ag
e of the passenger, the pedestrian walking pace, the
time of approaching
to the stop station.