В статті виділено етапи розвитку ринку світлопрозорих конструкцій. Проведено кореляційний аналіз
впливу показників регіонального розвитку на виробництво світлопрозорих конструкцій. Констатовано, що
ринок світлопрозорих конструкцій можна кваліфікувати
як ринок монополістичної конкуренції, на якому для
підвищення конкурентоспроможності вирішальне
значення має маркетингова діяльність з акцентом на
використанні нецінових засобів впливу на поведінку
споживача
The stages of market of transparent constructions
development are distinguished in the article. The crosscorrelation
analysis of influence of indexes of regional
development is conducted on the production of transparent
constructions. It is established that the market of transparent
constructions can be characterized as a market of
monopolistic competition, on that for the increase of
competitiveness marketing activity has a decision value
with an accent on the use of неценовых facilities of
affecting behavior of consumer
В статье выделены этапы развития рынка
светопрозрачных конструкций. Проведен корреляционный анализ влияния показателей регионального
развития на производство светопрозрачных конструкций. Констатировано, что рынок светопрозрачных
конструкций можно квалифицировать как рынок
монополистической конкуренции, на котором для
повышения конкурентоспособности решающее значение имеет маркетинговая деятельность с акцентом на
использовании неценовых средств воздействия на поведение потребителя