Аннотация:
Розуміння предмета і значення філософії постійно мінялося як залежно від історичної епохи, так і від точки зору того або іншого філософського напряму, школи, мислителя. Тому не секрет, що для студентів другого курсу у віковій категорії від 18 до 20 років у більшості випадків філософія сприймається як складний, малозрозумілий і украй відірваний від життя предмет. Сьогоднішній студент – це вчорашній школяр, і величезної різниці між тим і іншим не існує. Більшість же викладачів ВНЗ філософії починають читати свій предмет другокурсникам таким чином, нібито ті прийшли у ВНЗ не після школи, а після закінчення якого-небудь іншого ВНЗ (таке, звичайно ж, трапляється, але є швидше виключенням, ніж правилом). Таким чином, всяке бажання вивчати філософію відбивається у студента на першому ж зайнятті, а замість цього їм прищеплюється стійка неприязнь до цієї дисципліни. Зрозуміло, що так відбувається тому що у що у студента ще немає ніякої філософської культури і формувати її викладачу доводиться з нуля.