eONPUIR

Просмотр Кафедра маркетингу по дате публикации

Просмотр Кафедра маркетингу по дате публикации

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Mykhailo (Київ: Вид-во КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, 2012)
    В умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якогоможна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної сертифікації ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Новошинська, Л.; Чукурна, Олена Павлівна; Oklander, Mykhaylo; Novoshynska, Lyubov; Chukurna, Olena; Окландер, Михаил Анатольевич; Новошинская, Л.; Чукурная, Елена Павловна (Київ: Пошук-Інвест, 2012)
    У статті розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії «Оранта». Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна (Тернопіль: Економічна думка, 2012)
    Стаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhaylo (Київ: Пошук-Інвест, 2013)
    У статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення, атакож чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич (2013)
    У статті розглянута хронологія становлення дисципліни «Поведінка споживача». Виділено дві парадигми сучасного розвитку поведінкових теорій. Показно, що позитивізм грунтується на використанні кількісних методів для ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Яшкіна, Оксана Іванівна; Oklander, Mykhaylo; Yashkina, Oksana; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкина, Оксана Ивановна (Київ: Пошук-Інвест, 2013)
    У статті запропоновано систему маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства. Обґрунтовано організаційно-управлінську структуру системи маркетингових досліджень інновацій. Запропоновано портфелі методів ...
  • Окландер, Тетяна; Окландер, Ігор; Oklander, Tetyanа; Oklander, Igor (Київ: Пошук-Інвест, 2013)
    У статті запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Замлинська, Ольга Володимирівна; Oklander, Mykhaylo; Zamlynska, Olha; Окландер, Михаил Анатольевич; Замлинская, Ольга Владимировна (Київ: Пошук-Інвест, 2013)
    У статті розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич (Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013)
    Розглянуто сутність та зміст ситуаційних чинників поведінки споживача в роздрібній торгівлі. Обґрунтовано, що міцні конкурентні позиції займають підприємства роздрібної торгівлі, які комплексно використовують ситуаційні ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Топор, Людмила Іванівна; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Topor, Liudmyla; Топор, Людмила Ивановна (2013)
    Регулювання інвестиційної діяльності посідає ключове місце у вирішенні проблем активізації науково-технічного прогресу, підвищенні ефективності діяльності підприємств і формуванні позитивних тенденцій розвитку економіки ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна (Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013)
    Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна (НОУЛІДЖ, 2013)
    Монографія має за мету розробку теоретико-методологічного інструментарію системи маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Розглянуто стан наукової думки щодо сучасних напрямів, методів та методик ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo (Одеський національний політехнічний університет, 2013-01)
    В статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення та чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведена класифікація підприємств роздрібної торгівлі. ...
  • Федорончук, Т. А.; Балан, А. А. (Одеса: ОНПУ, 2013-05)
  • Філиппова, Світлана Валеріївна; Filyppova, Svitlana; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana (Одеський національний політехнічний університет, 2013-09)
    В статті виділено етапи розвитку ринку світлопрозорих конструкцій. Проведено кореляційний аналіз впливу показників регіонального розвитку на виробництво світлопрозорих конструкцій. Констатовано, що ринок світлопрозорих ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo (Донецьк: ДонНТУ, 2014)
    У статті систематизовано психографічні моделі дослідження життєвого стилю споживача. Зазначено, що спосіб життя є узагальнюючим показником якості буття суспільства. Показано, що життєвий стиль впливає на потреби, відносини ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Дунаєва, Н. В.; Oklander, Mykhailo; Dunaeva, N. V.; Окландер, Михаил Анатольевич; Дунаева, Н.В. (Херсон: Гельветика, 2014)
    In the article a concept is considered «social responsibility marketing», his value for an enterprise, introduction is social-responsible marketing in Ukraine.
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna (Херсон: Гельветика, 2014)
    У статті розглянуто поняття HR-брендингу, його значення для створення позитивного іміджу компанії, перспективи впровадження «бренду роботодавця» та основні засоби підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Kudina, Alevtyna; Кудина, Алевтина Владимировна (2014)
    У статті розглянуто надання освітніх послуг ВНЗ з точки зору маркетингу. Розроблено план комунікативної кампанії для закладу вищої освіти. Розглянуто проведення комунікативних заходів з урахуванням сезонності.
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Губарєва, Юлія Андріївна; Hubarieva, Yuliia (Київ: Пошук-Інвест, 2014)
    У статті визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові ...