eONPUIR

Просмотр Кафедра маркетингу по автору "789e66ec-4383-4949-8d62-9fde1f20d841"

Просмотр Кафедра маркетингу по автору "789e66ec-4383-4949-8d62-9fde1f20d841"

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Окландер, Михайло Анатолійович; Замлинська, Ольга Володимирівна; Oklander, Mykhaylo; Zamlynska, Olha; Окландер, Михаил Анатольевич; Замлинская, Ольга Владимировна (Київ: Пошук-Інвест, 2013)
    У статті розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої ...